Her bebeğin dünyaya gerçekten rızkıyla geldiğine mi inanıyorsun?

Ruhum havale geçiriyor. Kafamdaki sorular cevap bulmalı. Daha önceki ciddi sorularımda olduğu gibi siz yazacaksınız ben okucam. (Bu hatırlatma ciddi sorularıma gelen yeni üyeler içindir) Birbirinize sataşmayın fazlasıyla üzgünüm. Üzmeyin beni terlikle döverim sizi.

Madem her bebek rızkıyla geliyor o zaman Afrika'daki bebekler niye açlıktan ölüyor... niye annem beni soğuktan korumak için komşulardan yardım istemiş. Bebekken ne kadar üşüdüysem artık hala üşüyorum. Dizlerim titriyor ya bu nasıl üşümek anlamadım.. kış bitsin..

Her bebeğin dünyaya gerçekten rızkıyla geldiğine mi inanıyorsun?
Her bebeğin dünyaya gerçekten rızkıyla geldiğine mi inanıyorsun?
Cevapla