Ablam ve abimin daha iyi olması için yapmalı mıyım?

Merhaba. Benim bir ablam var ve onunla pek görüşmeyiz. Annesi ve babam daha o doğmadan boşanmışlar. Ablamla yaş farkım biraz fazla, abla kardeş gibi büyümedik. Bizden de biraz uzak durdu, annesini kötülemek asla istemem ama bana göre annesinden ötürü bizden uzak durdu. Yıllar sonra evlendi,(farklı illerde oturuyoruz) aradan 2 yıl geçti ama bizim yanımıza hiç gelmedi. Hamile olmasına rağmen yurt dışına bile çıktı ama bizim yanımıza gelmedi. Sonra babam vefat etti, babamın vefatından birkaç saat sonra yeğenim doğdu, cenazeye gelemedi. Sonradan yanımıza geldiğinde de onu çok sevdiğimi ve bizi daha çok aramasını istediğimi söyledim. İnsanlar acılarını farklı yaşar dedi ama yine de beni birkaç kez aradı. Abim birkaç ay sonra evlenecek ama ablamın haberi yok. Abim de kardeşini merak edip ararsa söylerim diyor. Ablamın arayacağını sanmıyorum. Bu yüzden ablama mesaj atıp abimi aramasını, ona bir şey söylemek istediğini söylemeyi düşünüyorum. Sizce yapmalı mıyım?

Not: Ablam zor zamanlardan geçiyor, hatta psikolojik ilaçlar bile alıyor diye hatırlıyorum. Eleştirecekseniz buna göre eleştirirseniz sevinirim

Ablam ve abimin daha iyi olması için yapmalı mıyım?
Cevapla