Merhaba. Benim bir ablam var ve onunla pek görüşmeyiz. Annesi ve babam daha o doğmadan boşanmışlar. Ablamla yaş farkım biraz fazla, abla kardeş gibi büyümedik. Bizden de biraz uzak durdu, annesini kötülemek asla istemem ama bana göre annesinden ötürü bizden uzak durdu. Yıllar sonra evlendi,(farklı illerde oturuyoruz) aradan 2 yıl geçti ama bizim yanımıza hiç gelmedi. Hamile olmasına rağmen yurt dışına bile çıktı ama bizim yanımıza gelmedi. Sonra babam vefat etti, babamın vefatından birkaç saat sonra yeğenim doğdu, cenazeye gelemedi. Sonradan yanımıza geldiğinde de onu çok sevdiğimi ve bizi daha çok aramasını istediğimi söyledim. İnsanlar acılarını farklı yaşar dedi ama yine de beni birkaç kez aradı. Abim birkaç ay sonra evlenecek ama ablamın haberi yok. Abim de kardeşini merak edip ararsa söylerim diyor. Ablamın arayacağını sanmıyorum. Bu yüzden ablama mesaj atıp abimi aramasını, ona bir şey söylemek istediğini söylemeyi düşünüyorum. Sizce yapmalı mıyım?
Not: Ablam zor zamanlardan geçiyor, hatta psikolojik ilaçlar bile alıyor diye hatırlıyorum. Eleştirecekseniz buna göre eleştirirseniz sevinirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer