Size göre insan küçükken mi daha mutlu yoksa büyüdükten sonra mı? Sorumluluk sahibi olmadığımız yıllar daha bir güzeldi be... 😏

Çocuk kalmak daha güzeldi
Büyümek daha güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Size göre insan küçükken mi daha mutlu yoksa büyüdükten sonra mı? Sorumluluk sahibi olmadığımız yıllar daha bir güzeldi be... 😏

Çocukken de güzeldi şimdi de güzel önemli olan hayattan zevk almaya bakmak her sıkıntıda sanki bu sıkıntı hiç gitmeyecek gibi ortalıkta negatif dolanmazsak daha mutlu olabiliriz.
Büyümek herşeye rağmen güzel çünkü farkında olmak güzeldir; ben her kötü günün, her iyi günün, her sevincin, her hüznün beni olgunlaştırdığını, beni ben yaptığına inanıyorum.
Teşekkürler 😊
Çocuk kalmak kendimi koca kadın gibi davranırken hayal edemiyorum (koca kadın olduğum zaman bile)
Cevap
14Cevap
Çocuk kalmak kadar güzel bişey yok ama büyümekte istediğin şeyleri yapmak izinsiz özgür bi şekilde yapmak da çok güzel bişey kısıtlanmıyorsun yani
Aynı şartlarda olmayacaka lütfen çocuk kalayım :)
Çocuk kalmak daha güzel
Keşke liseli yaşlarımda kalsaydım
Kesinlikle çocuk kalmak..
Her yaşın yeri ayridir
Büyüyünce sorumluluk artıyor
Cocukk😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Büyümek daha güzel bir şeymiş çünkü her canlı büyüyor
Çocuk kalmak daha güzel.
kesinlikle çocuk kalmak
Büyümek daha güzel bence
Çocuk kalmak daha iyi ya
Çocuk kalmak
Büyümek
Çocuk kalmak
Büyümek
Çocuk
Çocuk kalmak
Fark etmiyor
Çocuk kalmak güzel
Büyümek daha güzel
Cocuk kalmak.
Büyüyünce dertlerde büyüyor küçük kalmak en iyisi
ikiside çok kötü
cocuk kalmak
Cocuk kalsam keske
yasamamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?