Sizce büyümek mi güzel yoksa çocuk kalmak mı?

Size göre insan küçükken mi daha mutlu yoksa büyüdükten sonra mı? Sorumluluk sahibi olmadığımız yıllar daha bir güzeldi be... 😏

Sizce büyümek mi güzel yoksa çocuk kalmak mı?
Çocuk kalmak daha güzeldi
Büyümek daha güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce büyümek mi güzel yoksa çocuk kalmak mı?
Cevapla