Sizce bu konuşulması gereken bir konu mu?

Ben 8 aydır evliyim. Babam yok annemin de bir geliri yok. Ben de evlilik arefesinde yeni işe girmiştim. Bu sebeple evlenirken eşim kendi ve babasının kredi kartıyla ödedi eşyaları taksitleri beraber öderiz dedik. Öyle de yaptık. Ama ailesi her yerde biz aldık biz yaptık çok şükür diye anlatıp duruyorlar. Ablası benim ailem birsey yapmadı diye kardeşinin haline üzüldüğünü gösteren mesajlar atıyor falan. Ben de sıkıldım bu durumdan ve bileziklerin bir kısmını falan bozarak babasının kredi kartının borcunun hepsini kapattırdım. Eşimin kredi kartı borcunu da aynı şekilde. Sonra esim bilgisayar almak istedi. Güzel bi bilgisayar hayaliydi biliyodum al beraber öderiz dedim. Onu ödedik şimdi de telefon aldı kendine. Onu odemek zorunda kaldık. Kendi maaşımı da yiyemedim altınları da görmedim. Kendime bir kiyafet alamadım evlendim evleneli. Mont alacaktım onu bile alamadim. Enayi gibi hissediyorum kendimi. Resmen eşime ve ailesine çalışıyorum gibi. Eşimi sevmiyorum gibi algılamayın çok seviyorum onu ama kendisine de diyorum maaşımı yiyemedim daha hiç diye. Kendime ayı çıkaracak kadar bırakıp ona atıyorum kalanını resmen. Ayı çıkaramayıp zorluk çekince de gururumdan demiyorum bisey. Sanki bende de var sıkıntı. Sizce nasıl çözerim bunu neyi degistirmem lazim?

Sizce bu konuşulması gereken bir konu mu?
Cevapla