Sizce böyle kız arkadaşlara ne yapmak lazım?

Benim şimdi davranışlarından rahatsız olduğum kız arkadaşlarım var. Ama söylesem de bi şey değişmiyor yani ya silmem gerekiyor ya da katlanmam gerekiyor. Geçen birini sildim mesela. Şimdi başka biri var o da daha uzun süredir arkadaşım anımız var silmek istemiyorum ama sinir oluyorum. Örneğin geç kalmaları abaza arkadaşları söz verip tutmamaları destek olup yardım etmemeleri işlerine gelince telefon mesaj cevap vermemeleri. Program yapıp bozmaları gibi çok bencil ve rahatsız eden huyları var. Şimdi bazı tipler hiçbir şey demeden direkt siliyor ya da ghosting yapıyor ya o en iyisi sanki ama o da sağlıksız sonuçta ilişkide rahatsız olduğun şeyleri söylersin karşı taraftan düzelme beklersin ama ben hayatımda kimsenin düzeldiğini görmedim. Düzelse iki gün dikkat edip rol yapsa sonra yine aynı. O nedenle ne yapmak lazım sizce.
Güncellemeler
+1 yıl
Benim hiç gerçek dostum olmuyor herkes iyi gün dostu yüzeysel. Gerçekten sevip yardım etmiyor herkes sadece menfaat için kullanmak için arkadaş ya da sevgili benle ondan nefret ediyorum insanları hiç sevmiyorum.
Sizce böyle kız arkadaşlara ne yapmak lazım?
Cevapla