Bir insandan soğuduğunu nasıl anlarsın?

Sanaldan bir kız arkadaşım var eskiden ne anlatırsa dinlerdim onunla konuşurken mutlu olurdum ama zamanla soğudum sanırım aradığında eskisi kadar konuşmak istemiyorum kapatmak istiyorum çünkü hep boş şeyler konuşuyor sokakta birilerine kızıyor bekletiyor keyfine göre hareket ediyor böyle eskisi kadar değeri kalmadı ama belli etmemek için uğraşıyorum fakat artık konuşasım bile gelmiyor mesajlarına bile dönesim gelmiyor hep başkalari hakkinda konusuyor kimsesi olmadığı için bir yere çıktığında beni arıyor tek olduğunda ve onunla saatlerce konuşmamı bekliyor dinlememi ama öyle. bos konusuyor ki sanki benin hayatım oymus gibi ne zaman kapatirsa ozmna kdr dinleym istiyoe kapatmak istedigimde trip atıyor s. git tm kapat dio snra araya baska konu sokuyo belkide bazı saçma hareketlerini gördüm diye olabilir mi sizce hayatında olan çoğu şeyi biliyorum az çok bide davranışları bana çok sıkıcı gelmeye başladı sabrettim ama konuşasım gelmiyor sizce neden böyle oldum zamanla soğudum sanki neden olabilir?
Bir insandan soğuduğunu nasıl anlarsın?
Cevapla