Evlilik hayatı mı daha iyi, bekâr hayatı mı daha iyi? Bu devirde hangisi daha iyi
Bekarlık
Evlilik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evlilik hayatı mı daha iyi, bekâr hayatı mı daha iyi? Bu devirde hangisi daha iyi
Ben henüz evlilik yapmadım hayatımda da kimse yok fakat insanların çoğu bekarlık diyor fakat şunu düşünmüyorlar Tamam bekar kalalım hiç evlenmeyelim hayatımızda kimse olmasın anne baba ölüp gittikten sonra ne olacak bir evin içinde tek başına günlerce yaşayacaksın yaşlanacaksın hastalanacaksın yanında kimse yok, yeri gelecek birileri çoluk çocuk sahibi olurken torun sahibi olurken sen uzaktan izleyeceksin ya netice olarak Bence bekarlığın güzel bir tarafı yok kendi yemeğini kendin yapacaksın tamam evlendiğin zaman da yapabilirsin ama hayatı paylaşacağın oturup sohbet edeceğin gülüp oynayacağım bir insan olmayacak Tamam evliliklerin hepsi mükemmel gitmiyor kabul ediyorum ama bence bekarlıkta çok güzel bir şey değil.
Cevap
3Cevap
Varlığı bir dert yokluğu yara
Çok haklısınız
bekar
Neden peki
Bekarlık
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?