Zor zamanımda yanımda olmayan akrabamı hayatımdan silmeli miyim?

Kısaca anlatıcam amcamın kızı ile beraber büyüdük, ailesi ilgisizdi hep benim ailem destek oldu. Maddi manevi. Her zaman kötü gününde yanında olduk. Bir kaç yaş büyük benden ama hem abla kardeş hem yakın iki arkadaş olduk.
Evlendikten sonra değişti. 2 Sene önce sağlıkla alakalı bir durum vardı benimle alakalı hayati risk içeren, bunu bildiği halde aramadı bile bir kere, ne oldu diye sormadı bile, mesaj bile atmadı.

Doğum yaptıgından beri oğlu var 2 yaşında hiç arayıp sormuyor normalde sık sık beraberdik en son 2021 senesinde görüştük aynı şehirde olmamıza rağmen. Başkaları ile görüşüyor.
Başı sıkışınca arıyor hemen bizi ama ben arasam açmıyor. Sonra aramıyorsun diyor.
Geçen sene eşimle ilgil sağlıkla ilgili ağır bir durum oldu onda bile destek olmadı.

Bu durumda görüşmeye devam etmeli mi yoksa kesmeli mi? sizce

Sil. Senin zor zamanında yanında degil, evlenince işi bitmiş değişmiş.
boş ver ya görüşmeye devam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Zor zamanımda yanımda olmayan akrabamı hayatımdan silmeli miyim?
Cevapla