Hep yaşım küçük diye kaçtım bu evlilik muhabbetlerinden. Artık evlilik için küçüğüm diyemeyecem mi yaa?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBu sana bağlı hayattan bir beklentin yoksa bir planın yoksa geleceğe dair herhangi bir şey göremiyorsan evleneceksin demektir başka bir şey yapmıyorsun çünkü kendini geliştirmek için bir çaban yok demektir
17 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ya. İsteyen evlenir isteyen evlenmez kendini geliştirmekle ne alakası var
- +1 yıl
Hayata dair bir planın Bir beklentin var mı mesela yurt dışına çıkmak yabancı dil öğrenmek veya herhangi bir meslek alanında kendini geliştirmek bağımsız olmak gibi böyle bir beklentin yoksa ya babana bağımlı olacaksın ya da evlenip kocana bağımlı olacaksın seni bekleyen hayat bu
Soran+1 yılYok ben kimseye bağımlı olmayıp çalışıyorum rahat olun
- +1 yıl
Mesele çalışıyor olman değil zaten mesele kendini geliştirip geliştirmediğin ya da bu yolda ilerlemediğin herhangi bir hedefinin olup olmaması ile alakalı
Soran+1 yılAnladım teşekkürler
- +1 yıl
Anlayabilmene sevindim
En İyi Cevaplar
+1 yılHayatta herşeyin hayırlısını istemek gerek nasipten öte köy yoktur yani 20 yaşı yabana atma etrafını gözlemle ne olup bitiyor herşeyden önce senin ve aileni mahcup etmeyecek kişiyi tercih et vakti zamanı geldiğinde
012 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim kendi ayakları üzerinde durup maddi sıkıntısı olmayanların bile korkusu var bu konuda
Soran+1 yılKimseye güvenilmiyor ya
- +1 yıl
Güven ne yazıkki öyle ama bu belli başlı konulardan ibaret değil bu konu geniş kapsamlı bakmak gerek eğrisiyle doğrusuyla iyice tanımak gerek onun sonrasında karar verilmeli bazen ön yargılı olmakta yararlı olmaz güven konusunda
Soran+1 yılAynen ben hep önyargılıyım ama
- +1 yıl
Bunun hayatına olumlu bişey katacağını düşünmüyorum bunu illa bi ilişki üzerine düşünme bi iş konusunda da yapamam edemem deyip önyargılı olman burada da yararı olmayacağını görürsün neden belki yapabileceksin o işten gerçekten ekmek yiyeceksin o yüzden kararınca yolunda bulunup taktiri allaha bırakmak gerektiğini düşünüyorum
Soran+1 yılEvet iyi bi şey olmadığını biliyorum ama önyargımı kıramadım hâla
- +1 yıl
İnsan istediği zaman başaramayacağı bir şey yok sende kırabilirsin benimde benzer bu şekilde kendimce sorunlarım vardı bi şekilde kendime inandım aştım dilerim seninde aşmanı isterim
Soran+1 yılİnşallah deneyecem bakalım
- +1 yıl
Başarırsan sevinirim
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim 🙏
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
28Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılİyi doğdun
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
İyi ki doğdunuz* tam yazamamışım. rica ederim
Soran+1 yılYine de teşekkürler
22 yaşındayım bence de ufak bir yaş ama lise arkadaşımın neredeyse 3 yaşında bir çocuğu var beni garip hissettiriyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim de arkadaşlarım evlendi kiminin çocuğu var hayat çok garip
Aile & Toplum konusunda 959 cevap paylaştı. İyi ki doğdun tatlı şey, çocuksun hala evliliğe daha var önce kariyer ve para sonrasında aşk hayatına vakit ayırırsın.
19 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Her şey zamanında güzel
- +1 yıl
sakın bu b*ktan tavsiyeyi alma kariyer yapayım derken 30 olacaksın
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yıl@justlookin5 tavsiye mantıklı ama
- +1 yıl
alakası yok. statüsü ne kadar artarsa o kadar az seçeneği olacak yaş da geçtiği için seçilme olasiliği azalacak
- +1 yıl
@justlookin5 boş konuşup kızın kafasını karıştırma. Ne yapsın yani daha bu yaşta geleceğini bir erkeğin eline mi bağlasın? Elbette önce kendi hayatını garantiye alacak sonra aşk, evlilik. Kimsenin seçeneği azalmıyor, yıl olmuş 2024 siz hala 50 yıl geriden geliyorsunuz.
+1 yılEvlilik için yaşın hazırmışsın gibi dursa da psikolojik olarak hazır mısın? O yükü kaldırabilecek misin? Ve son olarakta doğum günün kutlu olsun 🤍
03 Yorumla
Soran+1 yılYok ya evliliğe hiç hazır değilim, teşekkür ederim😘💕
- +1 yıl
Hayatının aşkını da bulacaksan bile azıcık bekle hayatının başındasın güzellik 😍
Soran+1 yılİnşallah teşekkür ederim 😍
+1 yılHala küçüksün sen ne zaman kendini hazır hissedersen ve doğru insan ile ne zaman karşılaşır mental olarak hazırım dersen o zaman evlenirsin
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Dersin ve sen ne zaman istersen hazır olursan kimi istersen onunla evlenirsin önce kendini tanı anla dünyaya karşı hazırla
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın henüz o kadar olgun değilim
Soran+1 yılTamam😄
+1 yılBen 23e yaklaştım ve hala diyorum daha küçüğüm ben evlenmem diye yani her yaş erken evlilik için 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Bu arada doğum günün kutlu olsun 🌸
Soran+1 yılTeşekkür ederim bence de 23 yaş küçük evlilik için hakkımızda hayırlısı olsunn
+1 yılohoo çoktaan evde kaldın bile 😂 bu yaşta ne evliliği Allah aşkına ya kendine gel
03 Yorumla
Soran+1 yılHahaha tamam kendimdeyim
- +1 yıl
20 yaşındayken okuduğum bölüme ek ne okuyabilirim kendimi daha nasıl geliştirebilirim diye yırtınıyodum. Evliliğe dertlenmek için çok erken bence. Öznel yargım tabi 🤷
Soran+1 yılBende çalışıyorum işte yaa daha yaşımız küçük hakkımızda hayırlısı
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yook artık hala küçüksün, öyle demeye devam et.
01 Yorumla
Soran+1 yılTamamdır sağol
+1 yılDi yemeyeceksin maalesef çünkü sen kaçtıkça kendin evliliğe kacacaksin
07 Yorumla
Soran+1 yılYoo
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Hayat böyle çünkü
Soran+1 yılGöreceğiz
- +1 yıl
İnşallah istediğin gibi olur
Soran+1 yılİnşallah
- +1 yıl
😊😊
- Aile & Toplum konusunda 331 cevap paylaştı.
+1 yıl20 yaşında ne evliliği aşkımmm? Daha hayatin yeni başlıyor. Happy birthdayy 🎂🎂
01 Yorumla
Soran+1 yıl😍
Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı. 28 olucam bi kaç gün sonra ben hala evlilik muhabbetinden kaçıyorum sjsj saçmalama çok varr
01 Yorumla
Soran+1 yılKaçmaya devamm 😀
Hala küçüksün de doğuluysan bilemem
Okumuyorsan bilemem01 Yorumla
Soran+1 yılDoğulu değilim okumuyorum çalışıyorum
Yo ben 23 üm hala evlilik yaklaştığını düşünmüyorum mesela.
01 Yorumla
Soran+1 yılHayırlısı
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılSen evliliğe yaklaştı isen biz ne yapalım 😂
02 Yorumla
Soran+1 yılBilmem 😀
- Aile & Toplum konusunda 574 cevap paylaştı.
+1 yılHayır tabiki, daha hayatında ne yaptınki evliliği düşünüyorsun
03 Yorumla
Soran+1 yılHiç bi şey
- +1 yıl
Önce ayakların yere sağlam bassın sonra evliliği düşünürsün
Soran+1 yılHaklısın
+1 yıl27 yaşındayım ve evlilik için küçük olduğumu düşünüyorum hâlâ 😂😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılBence de küçüksün 😍
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah askina niye hemen evliligi dusunuyorsun yasin kac basin kac git hayatini yasa gez calis okul oku
01 Yorumla
Soran+1 yılAynenn
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılMutlu yıllar
Evlilik zor bir sorumluluktur, bunun için biraz daha büyü olgunlaş
Okul falan yok mu?023 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim çalışıyorum
- +1 yıl
Ne iş yapıyorsun?
Soran+1 yılPaketleme
- +1 yıl
Memnun musun peki
Çalışmanın hakkını alabiliyor musun?
Soran+1 yılİşimi, iş arkadaşlarımı seviyorum ama hakkımı alamıyorum. Benden az çalişanlar benden daha çok kazanıyor. taşeron işçi olmak kötü bir şey.
- +1 yıl
Zaten işi ve çalışma arkadaşlarını da sevmezsen randıman tutmaz o iş
Soran+1 yılOnlar tutuyor beni zaten. yoksa ne işim olur orada 😀
- +1 yıl
Normalde nasılsın bir işin olmasını istersin
Soran+1 yılDaha az yoran, sessiz sakin bi ortam
- +1 yıl
Daha çok kazandıran. Öyle değil mi
Soran+1 yılHakkımı alsam yeter
- +1 yıl
Kimse hakkı olanı almıyor ki hayatta
Ayın 1 de maaş alsa 2 sinde bitiyor
Soran+1 yılBizimki ta 10'unda yatıyor. Çalıştığım iş yerindekiler en az 25 k alıyor
- +1 yıl
B planın ister misin iş konusu için
Soran+1 yılOlur
- +1 yıl
Tkp eder misin
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Amacım iş anlatmaktı
Soran+1 yılNeyse teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim
Merak ettim olumsuz cevabınızın nedenini
Soran+1 yılÖzelden kimseyle yazışmıyorum
- +1 yıl
Anladım teşekkür ederim
Soran+1 yılRica ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılaşko rahat ol yaklaşmadı küçüğüm diyebileceksin ama sanki senin diyesin yok gibi geldi
01 Yorumla
Soran+1 yılYoo ne alaka
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe alaka? Daha çocuksun kim sokuyor aklınıza böyle şeyleri?
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok kişi
Gizli Üye(25-29)+1 yılhe canım he evlilik yaklastı yeni yetme ergenlerin slaklıgı saka mı ya
01 Yorumla
Soran+1 yılYa teyze bi sus
Gizli Üye(25-29)+1 yıl20 yasinda evlenmek ne ya bu devirde. Daha kucuksun
03 Yorumla
Soran+1 yılValla benim bi arkadaşım 19 yaşında evlendi 😀
Cevap sahibi+1 yılcahilce
Soran+1 yılMaalesef keşke elinde bi mesleği olsaydı. Neyse Allah mutlu etsin
He kanka küçüksün küçülde cebime gir. Korkma bu devirde erkekler evlenmiyor
05 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmesinler herkesin kendi kararı 😀
Soran+1 yılBana teklif eden oldu ama
Soran+1 yılYok çalıştığım iş yerinden 😀 o ciddi kaçmıyor
Bende 20 ye gireceğim ama bence evlilik için çok erken kız biz çıtırı daha kendine gel 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın canım bekarlık sultanlık ❤
+1 yılAynen 20 yaşında evlenebilirsin acele erme hatta geç kalmışsın😂😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılAhahaha
+1 yılŞöyle evlilik isteyen kız kaldı demek, şaşırtıcı
012 Yorumla
Soran+1 yılYok istemiyorum 😀
- +1 yıl
Amaç ne?
Soran+1 yılHiç
- +1 yıl
Uykun gelmiş senin
Soran+1 yılEvet yarın iş var
- +1 yıl
Nerde çalışıyosun
Soran+1 yılÖzel sektör
- +1 yıl
Ha anladım
Soran+1 yılAferin
- +1 yıl
Kolay gelsin
Soran+1 yılSağol sana da
- +1 yıl
Eyvallah
+1 yılEvlilik icin 20 küçük mk senin kendine hayrin yoktur bide evlencenmi
05 Yorumla
Soran+1 yılÇalıştığım yerde benimle ilgili ciddi düşünen biri vardı kaçtım 😀 19 yaşındaydım o zaman
- +1 yıl
Nerelisin gerci normal bende 20 yasimdayim tum erkek arkadaslarim bekar kizlar evli siz acele ediyorsunuz
Soran+1 yılKayseri de yaşıyorum da aslen Sivaslıyım. Ben acele etmiyorum ama
- +1 yıl
Boş ver ne evlenmesi karar bilr veremiyorux bu yaşta
Soran+1 yılTabi öyle
- Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.
+1 yılİyi ki doğdun 😘
Hala çok küçüksün 🙂13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😍 evet küçük hissediyorum hâlâ
- +1 yıl
Hayatını yaşa elbet evlenirsin 😂😘
Soran+1 yılHayırlısı 😊
+1 yılEvlilik yaşla alakalı değil seçimdir
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok zor bi seçimm
- +1 yıl
Doğru
Ben 40 diye düşünüyorum ve sen hâlâ küçüksün aq
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın küçük olmaya devam 😀
Soran+1 yıl🙂
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Mutlu yıllar dilerim 🎂🎂
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim💕
- +1 yıl
Rica ederim 🥰🥰
+1 yılNice yıllara daha kendın cocuksun ne evlılıgı
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın ya
- Aile & Toplum konusunda 304 cevap paylaştı.
+1 yılAday yoksa hala uzaktır 😏
01 Yorumla
Soran+1 yılVar da ben istemiyorum😀
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yaklaşırsa bile uzak dur
06 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapıyorum
Soran+1 yılGüvenmiyorum kimseye zaten
Soran+1 yılMaalesef
+1 yıl20 erken diyorlar genelde
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru diyolar
+1 yılne evlilikmis. sizin baska gayeniz yok mu mk
01 Yorumla
Soran+1 yılNe saçma sapan konuşuyon.
İstanbuldaysan yaklaşıyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılDeğilim uzaklaş 😀
Soran+1 yılNe demek efendim rica ederim
+1 yılYaklaşmış evlen hemen
021 Yorumla
Soran+1 yılTabi efendim
- +1 yıl
Suç mu
Soran+1 yılYoo
- +1 yıl
Eee o zaman ne
Soran+1 yılNer
- +1 yıl
Ner mi
Soran+1 yılNe dicektim
- +1 yıl
Evlen diyom niye evlen mion
Soran+1 yılCanım istemiyor
- +1 yıl
Neden istemiyorsun ki
Soran+1 yılSorumluluk çok
- +1 yıl
İki taraf içinde öyle
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Nerelisin şehirde zor bulunur
Soran+1 yılKayseri de yaşıyorum
- +1 yıl
Orada vardır illaki iyi insanlar
Soran+1 yılVar
- +1 yıl
Evlen
Soran+1 yılOkeyy
- +1 yıl
Senin için de iyi olur
Soran+1 yılHayırlısı
+1 yılNe evliliği hayatını yaşa
01 Yorumla
Soran+1 yılAynenn
+1 yılben 23 yaşındayım diyorum ne evliliği daha erken
03 Yorumla
Soran+1 yılErken ya boş ver
- +1 yıl
e öyle tabi ne gereği var koca bulunur bir şekilde aceleye gerek yok
Soran+1 yılTabi ki canım
Aile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı. Ben 25 e girdim daha ufukta görünen bir şey yok
01 Yorumla
Soran+1 yılAhahsh aynısı
+1 yılBen 23 ben düşünmüyorum evlilik sana ne oluyor 😅
01 Yorumla
Soran+1 yıl😀😀 bende düşünmüyorum
+1 yılHissettiğin yaştasın boş ver sen
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam teşekkürler 😀
Kaç evladım kocaya da kaç
05 Yorumla
Soran+1 yılOlmazz
Soran+1 yılKimm
Soran+1 yılYok
Gizli Üye(18-24)+1 yıl20den daha büyük duruyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılYaşıma göre olgunum evet. Fikir, davranış olarak
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence hâlâ küçüksün ama tercih senin yine
05 Yorumla
Soran+1 yılKüçüğüm tabi
Cevap sahibi+1 yıl😅😅😀 e niye öyle sorguladın o zaman
Soran+1 yılMerak 🤔💭
Cevap sahibi+1 yılAnladım 😅😅
Soran+1 yıl😊
+1 yılİyiki doğdun 🤪
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 😍
- +1 yıl
Rica ederim 🤗🤪
Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Evlilik düşünüyor isen yaklaşmış olabilir
06 Yorumla
Soran+1 yılYok ya
Soran+1 yılHıhı aynen
Soran+1 yılSağol abi
+1 yıliyi ki doğdun türk kızı 🥸
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimm
Soran+1 yıl@thorin726 ahaaha aynen
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılhala çok küçüksün
01 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum
+1 yılDersin yine küçüksün 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılHahahas Tamam
+1 yılDaha var evliliğe mutlu yıllar
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim hakkımızda hayırlısı olsun
- +1 yıl
Rica ederim inşallah
Yok daha var ona
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen
- Aile & Toplum konusunda 842 cevap paylaştı.
+1 yılDaha erke
01 Yorumla
Soran+1 yılEvett
Çok erkeennn
03 Yorumla
Soran+1 yılAynen ys
Soran+1 yılHayırlısıı
+1 yılÖnemli olan hazır hissetmen yaşa çok da bakma
013 Yorumla
Soran+1 yılSanirim hiçbir zaman hazır hissetmeyecem😀
- +1 yıl
Bi de büyük konuşma bu konuda kim varsa büyük konuşan bildiğim hepsi evlendi
Soran+1 yılGörecez bakalım 😊
- +1 yıl
Bi yandan da istiyor gibisin sanki
Soran+1 yılYok bee
- +1 yıl
Ben oldum olası evlenmek için evlenmek değil de hep bir aile kurmak ve bunun bilincinde olan bi kadınla beraber olmak istemişimdir ana bırakıyorum benim olan bana gelir zaten
Soran+1 yılİnşallah hakkınızda hayırlısı
- +1 yıl
Hepimiz için hayırlısı olsun 🙂
Soran+1 yılAmin
- +1 yıl
Bu arada doğum günün bugün olduğunu şimdi farkettim 🫣
Soran+1 yılSorun yok 😀
- +1 yıl
Bende 20 martta 25 oluyorum
Soran+1 yılAz kalmış
Henüz erken dur hele bi
013 Yorumla
Soran+1 yılBen duyuyorum milletin ağzı durmuyor 😀
Soran+1 yılYaşında ne var falan diyolar 😀 kendileri 18 de nişanlanmış 19 da evlenmiş. benim de öyle olmamı bekliyorlar çokk beklerler
Soran+1 yılOnları dinlemiyorum ki konuşsun dursunlarr
Soran+1 yılBilmem😀
Soran+1 yılFarkındayım
Soran+1 yılAynen öyle yapıyorum
Soran+1 yılSağoll
+1 yılBence evliliğin vakti var
01 Yorumla
Soran+1 yılBence dee
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin okulun yok mu
01 Yorumla
Soran+1 yılYok çalışıyorum
- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer