Ne merhaba ne selam ne nasılsın ne nasıl geçti günün, direkt bunu yazmış. Çok itici değil mi?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Doğru diyorsun. Ne yapıyorsun yazmasi gerekiyordu
Hayır. En azından merhaba canım nasılsın ne yapıyorsun diye gider ilerler. Bu sadece napiyorsun
Vakit kayibi bence, bos ver öyle birisini
Niye gayet normal bence
Geçen hafta başka kızla sohbet ettiğini yakaladım. O günden sonra boş ver dm. O yine yazdı etti meraktan sadece
@Pandora_5455 pardon, sevgilisi sandim. Yanlis anlamisim. Bu durumda gayet normal, evet
Yani sevgiliniz mi?
Sevgilisi değilim. Ama yakındık. Geçen hafta başka kızla konuşurken yakalandı. Ben kestim direkt. Şimdi yeniden yanaşıyor bana. Sevgilisi olmamı istiyor. Yakında aynı şehirde olacağız. Ama güvenim gitti
Bence yoklama yapmıs sanki 10 kıza yazıyor hangisi cevap verirse diye
Sanırım canım öyle
👍
Sadece görüldü attm. Sence şaşırır mi. Dün çünkü görüntülü konuştuk bugünde uzak duruyorm🤣
Umursamaz dedimya balık misali yapmıs oltaya gelene gitmistir odamı yazmıyor
Uyuyordur. Gece saatte görüldü attm. 3 saat önce yazmış o bana :) öyle biri olduğundan eminim. Çünkü benle telefonda görusurken alttan başka kız aradı. Bunu affedemem. Dün soyledm zaten
Oha engelle direk
Yok Ya kalsn. İntikam soğuk yenen Bi yemektir. Şimdilik ilgim var sancak. Ama görüldü attm bugn. İçinde buluşacağım hissi kalsn ama bulunduğu şehire dönünce buluşmam veya Bi kere buluşup yarı yolda bırakırım 🤣👍 yaparız biseyler aşko merak etme sen
Şunu anladım, erkeklerde ters köşe yapmak daha etkili. Dün ilgim varmış gibi konuştum bak hemen poposu kalkmış kaba kaba napiyosun yazmış. Bugünde öyle görüldü atıp bırakırım. Ters köşe. Şaşırsın biraz kafası karışsın
Böyle dusunup kendini kaptıran kişileri biliyorum kskdks skor yaptırma kanka
Oraya dönünce de ya hiç buluşmam, kalsın ortada ya da buluşup ii davranıp Bi daha da dönmem 🤣
Peki sndmzmdl
Yok kız ne kaptırcam bu saatten sonra. Dolu bana ilgisi olan var gideceğim şehirde, ama ben hiç birini istemiyorum. Yep yeni insanlarla tanışmak isterim
Hayırlısı olsun anlasılan gelirsen can yakıcan kanka senin canın yanmasın
Kuşum baya büyük yaşım senden. Senin zamanındayken çok yandı gülüm, artık biraz zor.. Yani kimse umrumda olmadığı için anca yakarım. Erkekler iyilik haketmiyo. Sende bu kafadan git şimdiden fıstığım
Hayatımda tek erkek oldu cok sukur devam ediyoruz insallah kimse yanmaz peki abla
Çok güvenme sen yinede. Şimdi senin yaşında olsam yedek yapardım. Kötü akıl vermek istemem ama erkekler iyi varlıklar değildir. Asla güvenme.
Aldatmak bana göre degil
Aldatmak değil. Sadakatini test ederdim şimdi ki aklım olsa. Başka bir kızla test etmek gerekir senin yaşlarda. O zaman anlaşılır senle ciddi mi değil mi.
Hahdjaj o denendi hemde bir mankenle ama yüz vermemis
Vakit kaybı diye görmüs direk napıyorsuna gecmis
Sacma. Daha geçen hafta başka kızla konuşurken yakalandı
Selam nasılsın dememis napıyorsun demis sonuca gitmek bu gunun nasıl gecti diye sorar insan
Ee peki amacı ne
Aranızdaki ilişkiyi bilemem napıyorsun bulusalım olabilir cinsellik icin anlıyabilirsin
Başka ulkedeyim
O ise benim memleketimde. Daha hic buluşmadık.. Cinsellk falan yeterince insan var orada
O kadar uzaktasın demek sadece yazmak icin yazmıs halini hatrını sorar insan ordan birini bul derim
Yoo dönüyorum tr ye. O konular karışık hiç girmeym anlayamaz kimse :)
Teşekkür ederim burdan yeterli kimseyle tanışmak için yazmadm
Harika iyi gunler
Genel bi girizgah işte. ona göre direksiyon çevirecek
Kıtabı ortadan okumayı sevıyosa
Geçen hafta yakaladım başka kızla konuşurken. Şu an daha çok uğraşması lazımken böyle boş boş yazmış
Bı gıdıp bı gelen cınstense normal aslında, elde hazır goruyodur sende terslemıyosan normal davranıyosan kafasına gore yazıyodur umursamadıgı ıcın
Aslında öyle elde hazırda biri sayılmam. Yurtdisinda yasiyorm. O ise tr de memleketimde. Yakında dönüyorum ben. Bu yazdığına görüldü attm. Pek elde olduğum sayılmaz :)
O anlamda degıl yazınca terslemıyosan ınsanca karsılık verıyosan trıp vs yoksa gayet kendıne hak goruyodur boyle davranmayı yanı cekıncesı yok
Aman çok trip attm insanlara zamanında. Canım trip atmak istemiyor benim artık kimseye. Ben izliyorm goruyorm. Kim benimle ilgileniyor kim ilgilenmiyor
Gerçi bugün görüldü attm o yazdığına 🤣 trip sayılır
E sorunu bılıyosun cozumu bılıyosun
Yoo bilmiyorum. Görüldü atmak iyi mi olmuş. Yazdığı şeyi beğenmediğim ve yetersiz bulduğum için cvp vermedim
Baska kızla konustu guvenmıyorum dıyosun hala caba beklıyosun napıyosun yazmasına takılıyosun? Sen ne ıstedıgıne karar ver sonra degerlendır durumu bence beklentın bı caba gormek mı?
Olayı anlamadın. Dün görüntülü konuştuk falan. O kizla artk konuşmadığını söyledi. Benim yurtdisindan memleketime dönme durumum var tr ye. O da benim şehrimde. O yüzden böyle sıcak tutuyor muhtelemen ondan yine dönüş yaptı bana ama bunlar bana yetmiyor. Ben ne mi istiyorum? Dürüst ve benim için mücadele eden bir adam istiyorm
Sen yokken baskasıyla konusmus sımdı senın gelme durumun var dıye boyle sen ıcıne sındırebılceksen bısey dıyemem.
Edemem. Ama kendime aşık edip bende onu yarı yolda bırakabilirim. Ama bunu istiyor muyum değer mi bilmem
Siz kafayı yemişsiniz
Geçen hafta başka kızla konuşurken yakalandı. Acaba ben mi o mu yemiş :)
Herhangi bi erkekse direkt oyle yazmasi normal.
Geçen seneden beri git gel tanisma flört diyelim. Ama eskiden daha yakn davranird
Devamini sen getirirsin ama dedigin gibi eskiden yakinmis
Yoo görüldü attm. Dün kamerada görüntülü konuştuk. Ama geçen hafta başka kızla sohbet ederken yakaladığım için güven falan kalmadı bende.
E o zaman beklentiyi kes ne ugrasiyosun
Beklentim yok benim ki. Ben bitirdim zaten. Hala yazan o.
Bayıl bide kanka ne var bunda hasta mısın
1 hafta önce biz telefonlasirken başka kız alttan aradığını öğrendim. Sende olsan sende sinirlenirsin
E öyle desene hiç yazmamalı sana tersle gitsin
Dün görüntülü konuştuk biraz. İyi davrandı etti ama Bn asla guvenmiyorm. O kizla kestim diyo ama yinede guvenmiyorm. Bugün de görüldü attm saldım yani
Aşırı itici
Ananı... Diyecektin
Haklsn. Görüldü attm sadece