Aile & Toplum Eniştem evde yatıyor, teyzem temizliğe gidiyor. Bu nasıl adalet? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Eniştem evde yatıyor , teyzem temizliğe gidiyor bu nasıl adalet.Yaşları büyük 50 yaşlarında Eniştem evde yatıyor, teyzem temizliğe gidiyor. Bu nasıl adalet? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
MmartKedisi Takip Et Master Yaş: 49 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 662 cevap paylaştı. Bir erkek icin bu durum ( sağlık vb bir durum yoksa ) utanc verici bence :/ 0 0 Yorumla
yavrupenguen Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Şimdiye kadar enişten çalışmış, teyzen evde yatmıştır? O zaman herhangi bi problem olmuyor ama? 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Hani kadın erkek eşitti ne oldu belki adamın şu an işi yok hayat müşterek değil miydi lahanaya gelince Kıtır kıtır sapına gelince Me 0 0 Yorumla
sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl O enişteyi kovun gitsin sokakta yatsın 0 0 Yorumla
Mertizm2834 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. Durum kotu 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bir erkek icin bu durum ( sağlık vb bir durum yoksa ) utanc verici bence :/
Şimdiye kadar enişten çalışmış, teyzen evde yatmıştır? O zaman herhangi bi problem olmuyor ama?
Hani kadın erkek eşitti ne oldu belki adamın şu an işi yok hayat müşterek değil miydi lahanaya gelince Kıtır kıtır sapına gelince Me
Eniştenin bir rahatsızlığı mı var
O enişteyi kovun gitsin sokakta yatsın
Sıra teyzende demek ki
Enişten emeklimi
kesın almanyada yasıyorlar :)
Durum kotu
Teyzenin hatası bence
Eniştenin awk