Merhabalar. Uzun zamandır düşündüğüm bir konu bu. Geçen bir videoda (örnek olsun diye söyleyeceğim) bir hoca bir tane kadının rüyasında geçen sene vefat eden mahmut efendi hz. Lerini gördüğünü kendisini arayıp anlattığını söylüyordu. Kadın da kendini tanıtırken hocanın dediğine göre ben açığım, İslam'la pek alakam yok, beni kabul etmezler demiş. Videodaki hocada kadına kuran kursuyla iletişime geçmesini söylemiş sonrada çarşaf giyer misin deyince kadında giyerim demiş. Videonun altındaki yorumlarda da buna benzer yazanlara kuran kursuyla gidin konuşun diyordu.
Neden direkt kuran kursuna yönlendiriliyor. Zaten orayı bitirdikten sonra istersen tarikata katılabiliyorsun. Bir insan kuran kurslarina cemaatlere gitmeden müslüman olamaz dinini yaşayamaz mı? Kendi evinde öğrenemez ve hayatına geçirmez mi? Sonuçta herkesin evinde internet var seçici olursan illaki dini anlatan kanalları bulursun.
Bu kadın eğer böyle bir rüya görmeseydi de yine İslama dönemez miydi? Daha imanlı olmaya karar vermek ve olmak illa bir hocayı görmek tanışmak ve Kur'an kursu ile mi olacak?
Ben şahsen yaşadığım imtihan ve keşfette dolaşırken karşıma çıkan videolardan etkilenip ben neden namaza başlamıyorum dedim. Kimse bana ne hayatla ilgili ne de dinle ilgili doğruyu söylese bile eylem konusunda yardımcı olmadı. Herkes söylemekle yetindi. Kimse açıklayamadı. Gelen geçen erkekse iki namaz kılıyor, kadınsa sözde kapanmış diye tartışma veya kavga anında sen daha bunları yapmıyorsun yani ben senden üstünüm demeye çalıştı. Yine geçen ay söylediğim kur'an kursuna bu yıl gitmeye başlamış bir eski arkadaşla 8 yıllık münasebetliği bitirdim. Münasebetlik diyorum ama daha 20 ye bile girmedim 18'im. Kendisiyle ben son bir yılda değiştiğimden dolayı karakter olarak uyuşmuyorduk ve bana herşeyin boş olduğunu benimde oraya gelmemi söylüyordu. Ben açıkçası tavırlarında kibir sezdim. Sanki kendini çok dindar olmaya sartliyordu dış bakımından.
Neden direkt kuran kursuna yönlendiriliyor. Zaten orayı bitirdikten sonra istersen tarikata katılabiliyorsun. Bir insan kuran kurslarina cemaatlere gitmeden müslüman olamaz dinini yaşayamaz mı? Kendi evinde öğrenemez ve hayatına geçirmez mi? Sonuçta herkesin evinde internet var seçici olursan illaki dini anlatan kanalları bulursun.
Bu kadın eğer böyle bir rüya görmeseydi de yine İslama dönemez miydi? Daha imanlı olmaya karar vermek ve olmak illa bir hocayı görmek tanışmak ve Kur'an kursu ile mi olacak?
Ben şahsen yaşadığım imtihan ve keşfette dolaşırken karşıma çıkan videolardan etkilenip ben neden namaza başlamıyorum dedim. Kimse bana ne hayatla ilgili ne de dinle ilgili doğruyu söylese bile eylem konusunda yardımcı olmadı. Herkes söylemekle yetindi. Kimse açıklayamadı. Gelen geçen erkekse iki namaz kılıyor, kadınsa sözde kapanmış diye tartışma veya kavga anında sen daha bunları yapmıyorsun yani ben senden üstünüm demeye çalıştı. Yine geçen ay söylediğim kur'an kursuna bu yıl gitmeye başlamış bir eski arkadaşla 8 yıllık münasebetliği bitirdim. Münasebetlik diyorum ama daha 20 ye bile girmedim 18'im. Kendisiyle ben son bir yılda değiştiğimden dolayı karakter olarak uyuşmuyorduk ve bana herşeyin boş olduğunu benimde oraya gelmemi söylüyordu. Ben açıkçası tavırlarında kibir sezdim. Sanki kendini çok dindar olmaya sartliyordu dış bakımından.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer