Ne çocukluğumu ne gençliğimi yaşadım şimdi de yaşayanları kıskanıyorum?

Baskıcı ailem yüzünden ne gençliğimi yaşadım ne çocukluğumu. Hiçbir zaman hiçbir yere rahatça gidemedim hiçbir arkadaşımla buluşamadım. Şimdi bunları rahatlıkla yapan kızları kıskanıyorum içten içe. Bundan nasıl kurtulabilirim?

Ne çocukluğumu ne gençliğimi yaşadım şimdi de yaşayanları kıskanıyorum?
Cevapla