Merhabalar Herkese 🌸

Uzak mesafe ilişkisi yalnızca iki sevgili arasında olmaz ya😁
Bizim de uzam mesafe yaşadığımız arkadaşımız var. Neyseki dün bir süpriz yapıp iki günlüğüne geldim yanına da kavuştuk..
Merhabalar Herkese 🌸

Uzak mesafe ilişkisi yalnızca iki sevgili arasında olmaz ya😁
Bizim de uzam mesafe yaşadığımız arkadaşımız var. Neyseki dün bir süpriz yapıp iki günlüğüne geldim yanına da kavuştuk..
Yani uzakta olan insanlar var evet ama her şey bedenen yakın olmak değildir ki. İnsanlar yan yana oldukları halde kendilerini anlayan kimsenin olmamasından muzdarip zaten..
Ben yaşadım çok yorucu oluyor anlaşmalar bi mesajın zamanında okunmaması telefona cevap vermediği zaman gerginlik sebebi ve mesajda geçen bi
cümleden kırılıp ayrılıkların yaşandığı bir durum yani tavsiye etmiyorum.
Arkadaşlık yahu
Var tabi sağ olsunlar 😊
Lili var meselâ 😃
Onunla da öyleyiz be cidden😂
Ney demekk❤️
Cevap
16Cevap
Evet var :D yani normal arkadaşlık ilişkisi olarak. zaten onlarda Discorda işte sdjsdjsdj
Evet ne yazık ki en yakın arkadaşlarımdan çok uzaktayım ;( sürekli konuşuyoruz ama yine de özlüyor insan.
Muhakkak
Evet baya kız arkadaşım vardı ama hepsiyle konuşmayı kestim😀
Niyekinee
Çoğu evlendi diğerleri de numara ve telefon değişikliği yaptığım için numaraları falan gitti zaten sosyal medya da kullanmıyorum. bazılarını da engelledim dkgjjfg🥲
Var ve zor oluyor. Sürekli birşeyler yapmak istiyoruz ama uzaktayız bir araya gelince zaman yetmiyor. Yetse hemen bitiyorr. Neyseki görüntülü konuşurkende çoğu şeyi yapmaya çalışıyoruz ama yan-yana olanı bir başka
Var ama mesafeler arayı açıyor bizde. Arkadaşlığımız sekteye uğradı maalesef.
Üzücü olmuş :/
Öyle🤷🏻♂️
Ben yaşadim 14-15 yaşlarindaydim 8 ay çıktık son aylarda yalanlar soyluyordu aldattiğini öğrendim tabi o zmnlar kucuktuk akillandik.
Bi defa benden uzak şehirde okan sevgilim oldu istanbullu idi sanırım genede tam olarak bilmiyorum çünkü çoğu zaman bana yalan söylüyordu
Bazı insanlar vardır ki uzakta olsa bile daha yakın oluyorsun yani tabii bilip bilmeden konuşmayayım ama bazı insanlar öyle gerçekten
Ne çok uzak ne çok yakın ama bir türlü görüşemiyoruz istediğimiz gibi 😃
Öyle buluşma beklediğim bir yok hayır
Evet var maalesef
@mrkuzey bu var
Var ya keşke biraz yakında olsaydi
Uzak mesafe arkadaşım var evet..
Uzaktan ilişkinin hiçbir zaman olumlu yanı yok
Çoğuyla iletişimimi kestim
vardı bayağı uzaktı bitirdik
Hayır yok varsa da bilmiyorum
Arkadaş olarak var. Minnoş birisi.
Uzak yakın ilişki yaşadığım kimse yok
Evet var öyle arkadaşım shsbd 😌🫶
Uzak mesafe arkadaşlıklarım var..
Var elbette
Çok var qpskwjsjdj
Olmaz mı var tabi🥲
Bizat ben yasiyor um ne bilmek isti yorsun
Evet var
Hayir
Yoktur
Hayir askom
Var evet
Var tabii
Varr🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?