Çok Süper bir soru sordun, Teşekkürler kscim💃💃💃🫶❤️
Askerlikte en komik anınız neydi beyler?
Çok Süper bir soru sordun, Teşekkürler kscim💃💃💃🫶❤️

Çok var Kıbrıs'ta yaptım askerliği. Şimdi biz son iznimize çıktık askerde tabi son izne çıktıktan sonra gidip son muayeneni oluyorsun doktor var mı sıkıntı diye sorup gönderiyor. Ama benim son çarşı iznim kpss başvurusu ile geçti maalesef kuyruk uzundu tek yerden alıyorlardı. İki haftada bir izin olduğu için o izin güme gitti. Bizim üst teğmen vardı çok uyuz bir tip benden yaşça boyca da küçük kısa ama 13 yaşından beri asker tabi askeri okul mezunu. Yat kalk sürün az da yaptırmadı bunu askerlik yapanlar iyi bilir. Her neyse arkadaşlar tırsıyor tabi zaten son izni kullandığımdan hakkım da olmasa da yanına gittim dedim komutanım ben son çarşı izninden bir şey anlamadım hediye birkaç bir şey götüreyim bari bizimkilere tekrar izine çıkar beni dedim. O da he izin de istemiyorsun direk çıkar beni diyorsun dedi. Bizim arkadaşa dönüp oğlum bu ne içiyor mavi hap mı alıyor bu ne cesaret der gibi. O arkadaştan tık ses yok o derece hazır olda duruyor. Ben dedim komutanım çıkacağım. O da dedi madem izin istemiyorsun al mührü kendin vur çık. Neyse sonunda izin aldım bölükte muayene olduktan sonra tek izin alan benimdir. Gözüm döndü mü tanımam yani bir şey istiyorsam almam lazım 😅
Ben üs bölgesindeydim.. Rakım yüksek olduğu için kar kalındı ve karakoldan her zaman su ve gıda ikmali gelmiyordu. Ve çeşmede donmuştu. Dolayısıyla sobanın üstünde kar eritip su ıhtıyacımızı gıderıyorduk.
Neyse bır gun basımızdakı rutbelı hadi cocuklar ıcımız dondu bır cay demleyin ıcelım demıstı. Su yok yıne mecbur kar erıtecez bende o zamanlar daha acemı asker sayılırım yenı aldım güğümü doldurdum temizinden. Diğer askerler tabii üst devre onlar alıskın oldugu ıcın hıc sormadılar falan. Neyse kar eridi su ısındı cayı demleyelım dedıler bır baktılar gugumun ıcınde bır bardak su ya var ya yok... Megerse karı doldururken gugume basmak gerekıyormus ben İstanbul cocugu yum nerden bıleyım :))
Saglam makara yaptılardı benle o gun..
Teşekkürler
Sağlık kontrolü için Seyit Burhanettin devlet Hastanesi'ne gitmiştim orada EKG testini yaptılar ama o yapıştırıcılar bir türlü tutmuyordu ben de hemşireye dedim ki istersen o kılları alabilirsin o da emrin olur paşam dedi. Ama almadı herhalde dalga geçti.
Var ama çok uzun ya :D
Valla sözlü anlatsam on numara hikaye de yazması çok uzun, şu an 'her şey için çok uğraşıyoruz ya' diyen Yılmaz modundayım :D
Şöyle özetleyeyim sana, bir fare var ve bu fare ile benim beklenmedik karşılaşmamamızdan kaynaklı bir münasebetimiz dolayısıyla bir tabur insan eforlu ve sancılı bir cezaya maruz kaldı. Ve kimse olayın failini yani beni tespit edemedi. Fevkalade soteledim kendimi tüm uyanıklık potansiyelimi o olayda kullanmış olabilirim o derece.
Cevap
34Cevap
İtalyan askerlerinin olduğu kuleye küçük çaplı sahte bir saldırı yapılmıştı
Hepsi kaçmış geri hizmet binasına saklanmıştı
Allah affetsin onları almaya bizi yolladılar korkudan konuşamayan bile vardı
Ki sahte olduğunu bilmelerine rağmen böyle korkmuşlardı
Çok gülmüştüm 😂
Devriye onbaşıydım gece nöbetçileri götürüp getiriyordum bi gece baya uyku bastı yattım ta sabah içtimasına kadar komutanım geldi baş ucuma selo kalk yavrum sabah oldu dedi emredersiniz komutanım dedim ama bi göz kapalı hadi kalk ama selo poğaça çay simit aldım sana kantinden dedi emredersiniz komutanım dedim yine bağırarak kalk be a. yav dedi fırladım yataktan 😃
Yağmurlu havada iştimayı yemekhane de alacaktı komutan bir tane asker bir askerin popon barmağı atar sonra ortalik allem gallem olur komutan gelir bütün herkese yağmur da yanaşık verir yani yat kalk sürün ben de o sırada bulaşıkhanede bulaşık yıkardım yokluğumu anlamadı komutan.
Hastaneye giden askerlere eşlik edip erzuruma gitmiştim kardan yollar kapndı telefonla komutana ulaşamadım hakkımda arama kararı çıkarmışlardı 😂😂sonra cepten aradım arkadaşımı kaçmadım ben dedim 😂😂😂😂
Akşam yemeği ictimasinda bi kaç kişi koğuşta uyuduğu için içtima uzadı ve yemeğe geç gittik. Ben de çok sinirlendim. Komutanların ve askerlerin yanında bağıra bağıra "bir daha içtima vakti koğuşta uyuyan olursa s*ke s*ke uyandiririm" dedim
Hala Gitmedim 🤣🤣😂
Bi saniye kapı çalıyor.
Abi, vallahi şakaydı abi ya
Acı komik çok anı var banyoya 2. Defa siçan bir arkadaşımız yüzünden yemekten önce yarım saat istikamet yemiştik off
Komutana ilk haftalarda abi demiştim , askerlik bitince de amcama komutanım dedim bir kaç kere. Ağız alışkanlığı
Komutanla devriye atarken kulede mastürbasyon yapan askeri yakalamıştık. Jsjsjsjs Adam dağa taşa bakarak zevke gelmiş. 45 gün geçirdiler. Ajsjsj
Denizci olarak yaptım devremin uzun dürbünü ters tutup bu uzak gösteriyor dedikten sonrada aşağı inersek kimseye soyleme demesi
maalesef ki askerlik yapmadım suanlik ihtiyacımız yok dediler 😇😇
15 ay askerlik yaptım, askerliğimin bitmesine 3 hafta varken telefonu yakalattım🤦😂
Sağ elinizi kaldırın dedi komutan. Bir kişi sol elini kaldırıp bu benim sağ elim demişti
şırnakta, tatbikata banyoda yakalandım, komutan banyodan attı, havluya zor sarılıp, -10 derece 1 metre karın içine girdim, sonra karakolun önüne toplandık, beni gören bastı kahkahayı
Komik komutanlar vardı onlarla komik anlar yaşanıyordu.
15 gün yaptığım için anım bile pek yok bırak komik olsun :)
çok var valla hangisini anlatayım 16 ay yaptık en az 1 ay anı var:)
e zorunluydu valla yoksa kısa önerseler reddetmezdim:)
yapmadan anlayamazsın valla kusura bakma:)
yok psikoloji çok garip oluyor özellikle acemilikte:)) gece istanbulun sahilini seyrediyordum uyumayıp, ah şimdi İstanbul'da olsam diye
Doğu da Askerlik yaptığım için komik anim olmadı 😊 Acemi birlik'de Köyünden semtin den ilk defa çıkan insanlar tanıdım, hamburgerin ne olduğunu bilmeyen insanlar tanıdım...
Gay icin pembe teskwre yazmak
Bedelli oldugi icin gitmedim.
Nöbetçi kulübesinde balı çektik arkadaşla 😄
Burada yazmak uzun olur yaa
Benim daha çok var askerliğe
Duşa sıçan biri olmuştu
Çok fazla var anlatsam roman olur
Komik anım olmadı, güzel geçti
İyki sünnette demedı 🤪😁
Askerliğe gitmedim
Komutana abi demiştim dhzkvx
Bu konuda bilgi veremiyoruz maalesef
Hemşire ile sevişirken yakalanmıştık
Gitmedim
Komik bir anım yok
Say say bitmez
Askerlik yapmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?