Çocukluk arkadaşınız var mı hala görüşüyor musunuz?
Var hala görüşüyorum
Var görüşmüyorum
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çocukluk arkadaşınız var mı hala görüşüyor musunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Kuzenlerim var sadece ama pek görüşemiyoruz
evet 1 tane var hala görüşüyorum ama pek eskisi gibi değiliz 15 yıllık arkadaş manita yaptı pek takılamıyoruz birde çalışıyor pek vakti olmuyor
Adlarını bile unuttum. En son ne zaman görüştüğümüzü, nasıl ayrıldığımızı dahi hatırlamıyorum. Ama görüşmek isterdim memleketime gittiğimde
Benim çocukluk arkadaşım 2 kuzenimdi bir evlenince koptuk ve diyeri ile yeni yeni konuşmaya başladık
Evet çok var bir araya geliyoruz zaman zaman bir çogu ilede hala aynı semtte oturuyoruz amerika da olmada var hiç kopmadıhımızda
sürekli location degistirdigimiz icin en eski arkadssim uniden 5 yillik
Çooook var, çocukluk arkadaşı herkes için unutulunmazdır.
Evet doğma büyüme beraber olduğum can dostum var.
Evet iki tane var
Ve her yıl aynı ayda izne ayrılır memlekette bulusuruz
herkes evlendi çoluk çocuk torun sahibi oldu
Görüşüyorum başka yere evli senede 1 defa yazın gelir görüşürüz
Evet birkaç kişi var ortaokuldan veya ilkokuldan beri arkadaşlaeim var
Evet var görüştüklerimde var
23 yıllık bir dostum var varlığına minnettarım
Evet var görüşüyorum
Yolda görsem selam verir geçerim sadece
Yoktur görüşmüyorum.
Hepsi uzakta ya yıllardır denk gelmiyoruz
Sen nerdesin?
Pek kimse yok... Tek tabanca devam ediyorum 😄
Var çoguyla görüşuyom
kaldımı böyleleri ya
Var çok var ama görüşmüyorum
Geçmişimde ki hiç kimsenin numarasinı almadim
10 yıllık arkadaşım var hala görüşüyoruz
Var bir tane
Maalesef
Çok iyi iki tane var ve hala irtibattayız
A şıkkı
Görünüyorum artık
Görüşmüyoruz
Evet var
Görüşmüyoruz
Bazen görüşüyorum