Arkadaşlar çökme noktasına geldim ne yapacağım?

25 yaşındayım her şeye geç kaldım gibi hissediyorum kendimi. Zaten üniversite hayatım da ot gibi geçiyor 7. senem atılmalık oldum alttan 2 dersim var mezun olamadım hala. Pek sosyalleştiğimi söyleyemem sadece işte mesleğimle ilgili kulüplere katıldım orada da zaten çoğu kişi birbirine yazmıyordu adamakıllı bir şey yapan yoktu hani sadece üye olduğumuzla kaldık. Kariyer hayatına atılıp sigortayı açtırsam arkadaşlarımla aramdaki farkı kapatsam çok güzel olurdu gibi. Aşk meşk desen onlarda da çok kötüydüm dış görünüşümü beğenen yoktu kısmetim de yok bu saatten sonra olmasa da olur. Adamakıllı kariyerim olsa da hayata tutunsam keşke. Millet olmuş zaten şark kurnazı kimse kimseye güvenmiyor...

Kusura bakmayın kafa ütüledim daha çok yazacaklarım var ama sıkıcı olmasını istemedim. Allah beterinden saklasın

Arkadaşlar çökme noktasına geldim ne yapacağım?
Cevapla