Ne zamandır biriyle sohbet etmiyorsunuz?

Ben uzun zamandır etmiyorum kimseye mesaj atamıyorsun direkt sapık damgası yiyorsun her önüne gelene yazıyor mantığı oluyor
Ne zamandır biriyle sohbet etmiyorsunuz?
Cevapla