• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

35 üstü bir erkek neden evlenmez de, 3 bekar ablası ve yaşlı annesiyle çalışmadan yaşar?

papatyavebahar
papatyavebahar Takip Et
Xper 1 Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
35 üstü bir erkek neden evlenmez de, 3 bekar ablası ve yaşlı annesiyle çalışmadan yaşar?
Cevapla
Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • DeAngelo
    DeAngelo Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 455 cevap paylaştı.

    Dünyanın en akıllı insanıdır. Parası cebinde kalır ve daha fazla kızla çıkıp, daha fazla seyahat edebilir. Dolayısıyla damın her türlüsünü zker geçer. Yemek, çamaşır vs problemler yaşamaz. 4 kadının olduğu evde krallar gibi yaşar. Dırdır derdinden uzak hür ve mutlu bir hayat yaşar.

    0
    9 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      evet tam bir asalak gibi...

      Yorumla
    • DeAngelo
      DeAngelo
      +1 yıl

      O mantıkla tüm ev kadınları da asalak.

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      değil çünkü kadın evde iş güç peşinde ama erkek diğer odada asalak gibi yatıyor. üzücü...

      Yorumla
    • DeAngelo
      DeAngelo
      +1 yıl

      Fark etmez. Akıllı insan sonuçta. Senin asalak diye kelime mastürbasyonu yapman ve burada bunu teyit ettirmen onun lüks hayatından bir şey götürmüyor.

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      lüks mü? kent switch içen bi insanın nasıl bir lüks hayatı olabilir sayın lüks mastürbatörü?

      Yorumla
    • DeAngelo
      DeAngelo
      +1 yıl

      Bu dediğini anlamadım? 3 lira fazla verip daha iyi sigara içince mi lüks olacak?

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      senin lüks algına uygun bir örnek verdim. bana göre 3 lira fazla 5 lira eksik bi farkı yok ama o bunu parasızlıktan içiyor. böyle lüksün içine tüküreyim. ayrıca kent switch de içmezsin be.. kendine saygısı olmayan insan sigarası

      Yorumla
    • DeAngelo
      DeAngelo
      +1 yıl

      Parasızlıkla para sahibi olmak 3 TL mi fark ediyor? Kendine saygı da 3 TL farkla diyorsun. Çok acayip tespitler. Salça iq dedikleri bu sanırım.

      Yorumla
    • DeAngelo
      DeAngelo
      +1 yıl

      Küfür edebilirsin ancak başka da hiçbir özelliğin yok. Acınası hayatlar.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • eternity-a
    eternity-a Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 85%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Kalmış mi ya öyle insan. Saçmalık baştan aşağı. Ekmek elden su gölden yaşamaya alışmış sanırım ondan. Evlenmemesine bişey diyemem bende evli değilim 3 tane de ablam var üçü de evli gerçi ama ben çalışmadan duramam ya. Nereye kadar ailemin eline bakacağım ki görevlerini yaptılar zaten okuttular meslek sahibi ettiler arkamda her zaman destek oldular ama tabiki de çalışmak bambaşka bir şey. Bu insan bence bedava hayata alışmış annesinden yemek gelir kizlar da harçlığı verir bu rahatsız tip gider kahve de oturur bide fikir olarakta yobazdir kesin

    0
    3 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      aynennn imza kaşe mühür

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      bu cevabı eic seçicem yarın olsun da zaten profil fotoya da bayıldım kolpaçino : )))

      Yorumla
    • eternity-a
      eternity-a
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • zevk-i-alemmmmm
    zevk-i-alemmmmm Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir asalak olduğu için

    Çalışmaya , sorumluluk almaya poposu yemediği için

    Ee şimdi evde yemeği yapılıyor, çamaşırı yıkanıyor , hizmeti ediliyor. Alışmış o asalak gibi yaşamaya

    Asıl soru siz böyle birinde ne buldunuz

    0
    3 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      böyle birileri her yerde var artık çevremiz bu tip adamlarla dolu bu kişi erkek arkadaşım değil bu arada kötü biri de değil ama bu slkça düşüncelerine kızıyorum kötülük yapıyor kendine

      Yorumla
    • zevk-i-alemmmmm
      zevk-i-alemmmmm
      +1 yıl

      Zaten bir insanın kendine yaptığı kötülüğü 7 düel toplansa yapamaz. O yüzden herkes tercihlerinin bedelini öder. Bırakın ne hali varsa görsün. Siz onu bu hale getirmediniz ki siz kurtaracaksiniz

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      imzamı atmak istiyorum yoruma

      Yorumla
  • huwboy34
    huwboy34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    valla ben şu an 21 yaşındayım 18 yaşın liseden mezun oldum üniversitem uzaktan eğitimle idi. Ben o zamanlar işe girene kadar kendimi kötü hissediyordum. İşe girdim artık kafam rahat. 1.5 sene oldu

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2

Cevap

15

Cevap

  • Heyyoheyyo1
    Heyyoheyyo1 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlilik herkesin kaldırabileceği bir şey değildir. Belki de adamın önceliği değildir. Evlenmek zorunda mıyız?

    0
    8 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      evliliği kaldıramayacağı kesin ki evlenmiyor ama bence istemediğinden değil, başaramayacağını altından kalkamayacağını bildiği için kendine yediremeyip yok düşünmüyorum diyor.. bu insanlar hayatın hiçbir alanında hatta kendine karşı bile dürüst olmazlar

      Yorumla
    • Heyyoheyyo1
      Heyyoheyyo1
      +1 yıl

      Ben şu an o sorumluluğu alabilecek kadar olgun görmüyorum kendimi. Zamanı gelince evleniriz.

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      ben 35 üstü için sordum zaten ama bak sen de aynı şeyi diyorsun, erkeklere bi şey olmuş. bizim babalarımız bu yaşta çoluk çocuk sahibiydi. ilginç yani...

      Yorumla
    • Heyyoheyyo1
      Heyyoheyyo1
      +1 yıl

      Ya onların yaşadığı dönemle bizimki aynı değil ki. Zorunda mıyız hem evlenmenin çocuk sahibi olmanın?

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      değilsin kardeşim sen böyle yaşamaya devam 10 yıl sonra görürüm fikirlerini

      Yorumla
    • Heyyoheyyo1
      Heyyoheyyo1
      +1 yıl

      Geçmişle şimdiyi kıyaslamayin asla. Hayat çok değişti.

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      kıyaslamıyorum ama bazı şeyler zamana göre değişmez. içgüdüler yalnızlığın dayanılmazlığı yaşlılığın zorluğu gibi gibi gibi gibi

      Yorumla
    • Heyyoheyyo1
      Heyyoheyyo1
      +1 yıl

      Yalnızlığın dayanilmazligi diyince aklıma bir kitap geldi neyse. Değişiyor işte. Takma fazla.

      Yorumla
  • Traianus
    Traianus Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Normalde bir sıkıntısı olmayıpta keyfi çalışmayanlara erkek bile denmez. Ama bir sıkıntısı varsa konuşmaya çalışın önce.

    0
    7 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      belli yaş üstü adamlara bi şey sorulmuyor, ezberledikleri şeyleri söyleyip kendini avutuyorlar. borsayla ilgilenip geçimini sağlamaya çalışıyorlar maaşlı işte çalışmıyorlar. erkekler bitmiş ya : (

      Yorumla
    • Traianus
      Traianus
      +1 yıl

      Borsa kumardır. Yanlış yapıyor.

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      ya bazı insanlar dediğim dedikliğinin kurbanı ama yok anlatamazsın yani. insan o kadar dediğim dedik olur azıcık bile esnemezse yanlıştan kurutlamaz işte. maddenin kanununa aykırı anasını satayımmmmm

      Yorumla
    • Traianus
      Traianus
      +1 yıl

      Bence insan anayasasına aykırı... mecbur erkek dediğin ça-lı-şa-cak. Ama kendi tercihi ve sonucuna da katlanacak. Siz elinizden geleni yaptıysanız sabredin artık. Hemcinslerime de Allah akıl fikir versin.

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      ya ben böyle mantıksız tavırlara hiç kanmıyorum açıkçası. normal değil . çaba göstersem bile bu tiplerden koca olmayacağını bilir ona göre düşünürüm. herkesin kendi kararı sonuçta kimse kimseyi değiştiremez

      Yorumla
    • Traianus
      Traianus
      +1 yıl

      Keyfi çalışmayip yatan sözde erkekten ne erkek olur, ne köy ne kasaba... bunlara kız verilmez, aile babası da olmaz. Kullanır atar. Allah akıl fikir versin.

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      kesinlikle evlenmemesi gereken bir form. kızım olsa ben de vermek istemem, baba da olmaz aynen katılıyorum valla ya

      Yorumla
  • Hakan28Giresun
    Hakan28Giresun Takip Et
    Yoda Yaş: 52 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 430 cevap paylaştı.

    Bazı insanlar bağımsızlıklarına önem verir ve kendi başlarına yaşamayı, kararlarını tek başlarına almaktan keyif alabilirler.

    0
    10 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      senin bu dediğin hayatın olağan akışına aykırı, özgürlüğüne önem veren insan kendi bireysel hayatını düzenini kurar. özgürlükle evlilik ne alaka? kadın ihtiyacı üreme ihtiyacı kişisel yaşam ihtiyacı bunlar nolcak peki?

      Yorumla
    • Hakan28Giresun
      Hakan28Giresun
      +1 yıl

      Her bireyin değerleri, tercihleri ve yaşam tarzı farklıdır. Evlilik, birçok kişi için önemli bir yaşam tercihi olabilirken, bazıları için bu tercih ön planda olmayabilir.

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      paramız yok gtümüz rahata alışmış diyemeyen de evlilik düşünmüyorum diyor

      Yorumla
    • Hakan28Giresun
      Hakan28Giresun
      +1 yıl

      Evlilik düşünmüyorum diyen bir insan ; Erkek olsun kız olsun farketmez, karşısına istediği insan çıkmamıştır. Evllik yapacağım diye de evlilik yapılmaz öyle değil mi?

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      bahane

      Yorumla
    • Hakan28Giresun
      Hakan28Giresun
      +1 yıl

      Bahane diye düşünüyorsanız; Siz o zaman karşınıza ilk çıkanla evlenin bence... Kimbilir belki de mutlu olursunuz :) Şans yani

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      yalnızlığı sevmek yalnız bir hayat sürdürmeyi planlamak insan doğasına ve hayatın olağan akışına aykırı. he böyle insalar var mı var ama asla normal değillerdir. normal insan bu tip şeyler düşünmez kendi yaratılışına içgüdüsel taleplere direnmez. yalnızlığa dayanabilecek tek varlık allah ki bunu uzun yıllardır yalnız olan biri olarak söylüyorum yani düşün ben bu kadar yalnızlığa dayanabilen biriym öyle yalnız yaşar giderim ama tabiatıma aykırı düşünmüyorum yani yalnızım ama sağlıksız düşncelerde değilim. kendimle çelişmiyor içgüdülerimle beynimle kavga etmiyorum. deal?

      Yorumla
    • Hakan28Giresun
      Hakan28Giresun
      +1 yıl

      Bazı insanlar yanlızlığı seçer... Mesela kendimden örnek vereyim.. Ben herşeyi yaşamış görmüş geçirmiş biriyim. Tabi ki hayatımda biri olsun isterim ama bu asla sıradan biri olamaz. Hakikaten ona güvenmeliyim. Yani hayatıma sırf evlilik olsun diye asla birini sokmam. Bence normalim yani :)

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      satır arasında asıl niyetini paylaşmışsın zaten, tabii ki isterim ama düzün birini bulmak zor diyorsun, buna okey zaten, bunda bi sıkıntı yok. ben buna rağmen yalan söylenmesini asıl niyetin ısrarla inkar edilmesini eleştiriyorum. yalandan nefret ederim.

      Yorumla
    • Hakan28Giresun
      Hakan28Giresun
      +1 yıl

      Şimdi anlaştık. Anlatmaya çalıştığım buydu... Aynı fikirdeyiz. Bende asla yalana tahammül edemem.. Mesela burada bile herkes kendini saklar.. Buda bir necvi yalandır.. Bunu da sevmem.. Ama benim profil resmimi az bir şey araştıran , çektiğim videolardan tutun da ev adresime kadar hepsini bulur. Ben dürüst isem karşımdakinden de aynı şeyi beklemek hakkım diye düşünüyorum.. Yalanla dolanla bir yere varılmaz

      Yorumla
  • Sedef_000
    Sedef_000 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ee para geliyor ayağına kadar dokunan eden yok rahat yani.

    0
    1 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      aynen işte bebeğim kimisi savunmuş hayret ediyorum gayet açık ortada işte resmen adam keyfi tembellikten ne açlışıyor ne de evleniyor ama kabullenmiyorlar işte

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    hayatı boş görüyodur benim gibi. kapitalizme ve kölelik düzenine kapılacagını biliyodur evlenirse

    0
    5 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      aynı düşüncede kadın mı yok sanki? tüm kadınlar masrafçı paracı mı sanıyosunuz siz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben istisna bi kadına denk gelmedim çoğunuz aynısınız çocuk da doğdu mu bir de onu kapitalizmin kucagına atın okul okusunlar patronlara köleliğe hazırlık yapsınlar say say bitmez. kimse rahatını bozmak istemez hele hele böyle bir devirde aklını yitirmiş olması lazım evlenmek için. neticede ailesiyle büyüyüp tüm ömrü onlarla geçmiş kişinin. elin kızı ne anlıycak onun halinden.

      bazı ahmaklar ekmek elden su gölden demiş de yorumda. alakası bile yok. bunu diyen vizyonsuz andavallar genellikle kendileri sömürü düzenine kapılmış köle olarak çalışıp rahat yaşamaya imrenen ve başaramayan ama karşıda bunu yaşayan birini gördüklerinde çekemeyen kıskanan tiplerdir. ben rahat değilsem karşıdaki de rahat olmamalı diyen kıskanç ve iğrenç kafa yapısına sahip zihniyet oluyorlar.

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      öyle bi kadına denk gelmemişsen ya körsün gelse de göremezsin ya da haketmiyorsundur bu 1, kapitalizm şu anda nefret de etsek mevcut düzen için en kullanışlı aygıt. bak altını çizdim nefret ediyorum be de ama maalesef yapacak bir şey yok ama şu da var, kapitalizmden minimum etki alarak bi yaşam sürdürülebilir, ben kredi kartı bile kullanmayan biriyim mesela, senin bilmediğin bir şey var: gerçekten fedakar kadınlar var. ayrıca senin rahat dediğin hayat aile evinde rahatlığıa alışmış kapitalizmi de çok güzel bahane eden bir hayat, kendini kandırırsın. sömürü düzeniyle bu aile evinde asalak olmak arasında bir yaşam formu da vardır emin ol istersen bulursun. he benim bu şekilde inanmak işime geliyor dersen... ne diyim başarılar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      " kapitalizm şu anda nefret de etsek mevcut düzen için en kullanışlı aygıt."

      bunu diyen biriyle tartışmaya bile girmem. kolay gelsin.

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      hahahaha kabul etsek de etmesek de değiştiremeyeceğimiz bir şeye diretmek:
      bakınız:rüzgara karşı yelken açmak
      gölgesiyle kavga etmek
      gavura kızıp oruç bozmak vs vs
      bu deyimler benden sana günün hediyesi olsun... sen direnmeye devam #direngizliüye : )) kendine iyi bak : )

      Yorumla
  • DoctorWhoooo
    DoctorWhoooo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    tembel hayvan genelde 3 bekar ablası ve yaşlı annesiyle yasar, ender gorulen bu turu gorudyseniz sanslisiniz demektir.

    0
    0 Yorumla
  • gercekkkkkkkkkk
    gercekkkkkkkkkk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Ben evlenicem de beni alan kimse çıkmıyor ben ne yapım 😀

    0
    2 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      sen kendi sorununu ayrı bi yerde konuş burada benim soruma cevap vericeksen ver

      Yorumla
    • gercekkkkkkkkkk
      gercekkkkkkkkkk
      +1 yıl

      Benim. sorunum. yok zaten bana ne. Laf yetistiriyorsun kendinle karışma beni

      Yorumla
  • Ahilleus
    Ahilleus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    erkeği bırak ablalar niye evlenmemiş o daha vahim değil mi? :D

    0
    0 Yorumla
  • huzunluyurek
    huzunluyurek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    iş poposu yokmuş demekki

    0
    2 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      popişkosu rahata alıştıysa demek

      Yorumla
    • huzunluyurek
      huzunluyurek
      +1 yıl

      aynen öyle

      Yorumla
  • ᏝAVAᏁᏖA
    ᏝAVAᏁᏖA Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Hazır değildir planları vardır

    0
    6 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      50-60 gibi hazır olur inş hahahah

      Yorumla
    • ᏝAVAᏁᏖA
      ᏝAVAᏁᏖA
      +1 yıl

      Amannn boş ver olmasada olur

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      yaşlanıp ml gibi yalnız kaldığında görürüm bu kararlarındaki kararlılığını : ))) garı garı diye esra erola falan düşebilir

      Yorumla
    • ᏝAVAᏁᏖA
      ᏝAVAᏁᏖA
      +1 yıl

      Olur mu öyle şey, ne işim var orada böyle iyiyim

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      sana demedim ya yanlış anlama

      Yorumla
    • ᏝAVAᏁᏖA
      ᏝAVAᏁᏖA
      +1 yıl

      Anlasamda önemli değil sen üzülme yeterki..
      Ben acılar çekerim sen mutlu ol..
      Ben ağlarım sen hep gül..

      Yorumla
  • Jagras
    Jagras Takip Et
    Master Yaş: 44
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Canı öyle istiyordur :D Ne saçma soru :D

    0
    2 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      ne sorcamı sana mı sorucam rahatsız etme ve yallah

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Allahın eziği seni :D Bana soracaksın tabi. Ben ki cahillere ışık tutuyorum bu zorlu yolda :D Bana muhtaçsınız, ben olmadan nefes bile alamazsınız :D :D :D

      Yorumla
  • İnatçıbirkoç
    İnatçıbirkoç Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 91%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 898 cevap paylaştı.

    Bu mu dert oldu gece gece

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ekmek elden su golden alışmıştır

    0
    5 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      normal gelmiyo bana bi yerden sonra insan kendi düzenini kurmaz ister kadın ister hep 31 hep 31 nereye kadar asalak bir hayat?

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O tür insanlarda sıkıntı olabiliyor düzenli hayati vardır 31 değil hatta daha aşırı uçuk şeyler olabiliyor duymuştum

    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      ya sabahtan akşama kadar evde olan bir adam neyin marjinalliğini yaşayacak. maksimum tuvalete ters yürüyerek gidiyodur

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bizim burdada vardi hemde öğretmenlik yapması gerekirken evden dışarı odasından dışarı çıkmazdı

    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      erkeklerin hayatı çok sıkıntı hem feminenlemişler hem de sorumsuzlaşmışlar. cidden çok kötü bu

  • Munzurluibo62
    Munzurluibo62 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Evlense ne olcak sence başı göğe mi ercek

    0
    8 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      evlenmeyip napıcak mal gibi ablalarıyla mı yaşıcak bi ömür yaşlanınca da huzur evine gider artık ya da esra erola. muhtemelen türkmen bi abla tarafından evlilik vaadiyle kandırılacak ve elinde kalan son parasını da kaptırıcak hahahhaha

      Yorumla
    • Munzurluibo62
      Munzurluibo62
      +1 yıl

      Saçmalama evlilik senin düşündüğün gibi degil

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      valla allah insanın karşısına bazen çıkarıyo bakıyosun aynı frekanstasın hayatlar zevkler renkler hep benzer ama insanoğlu göremiyor. o zaman da allahından belasını istiyorsa e tabii ki düşündüğünüz gibi olmaz

      Yorumla
    • Munzurluibo62
      Munzurluibo62
      +1 yıl

      Sen bu dediğin adamla evlenmek mi istiyorsun

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      yoo ben ille biriyle evlenicem diye kasmam aşk insanıyım ama böyle bir adala evlenebilir miyim aşık olursam gözüm yer ama bundan olmaaazzz bu tiplerle olmak kendine kötülük insanın sadece arkadaş kalınır kötü biri değil çünkü

      Yorumla
    • Munzurluibo62
      Munzurluibo62
      +1 yıl

      Bunla olmazsa boş ver onun için düşünmeyi

      Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      ay siz de düşünmekten ne akdar uzaksınız. erkek milletine herhangi bir konuda fikir sunmak fikir sunmak tartışmak olaylaron çok takıldığı düüncesini düşündürüyor galiba yoksa ben mi takıyor gibi görünüyorum anlamadım ki hahahah her şeyi tartışır irdelerim ama asla takmam munzurlu ibo abi sen beni merak etme : )))

      Yorumla
    • Munzurluibo62
      Munzurluibo62
      +1 yıl

      Anladım

      Yorumla
  • sembernar2727
    sembernar2727 Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 73%
    +1 yıl

    uzak dur

    0
    1 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      ay yok ben noo zaten çok çok vakit geçirirdik arkadaşlık ederdik ama evlilik noooo

      Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Evde kalmış

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Nedenki

    0
    3 Yorumla
    • papatyavebahar
      papatyavebahar
      +1 yıl

      la ne bileyim ben de onu sordum işye neden olabilir diye hahahdhadlasş keko musun ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah allah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nedenmiş peki

      Yorumla
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 35 üstü bir erkek neden evlenmez de, 3 bekar ablası ve yaşlı annesiyle çalışmadan yaşar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden 40 yaş ve üzeri erkekler evlilik yerine annelerine ya da çocuklarına bakıcı arıyor? 12 cevap verildi
50 yaşında eşi ve çocukları olmayan dul bir erkek evlenmeli mi? 32 cevap verildi
45+ yaş neden kocalarına hiç bakmayacak kişilerden sakınır? 13 cevap verildi
45 yaşına gelmiş bir erkek neden hala evlenmez? 27 cevap verildi
Bir adam 35 yaşına kadar neden evlenemez ve evde kalır? 13 cevap verildi
46 yaşında 2 çocuklu adamla 32 yaşında hiç evlenmemis bir kadının ewliligi nasıl olur? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨