Akrabalarımdan görmediğim yardımı yabancılardan gördüm akrabalarımın çoğu da zengin evleri arabaları var? Hak mı bu?

öğrenci olduğum için genelde öğrencisin gönlümden geldi diyen 2 abla yardım ediyor gel görin ki akrabalarımın 1 TL sini bile görmedim. Kendi paraları ama Allah onları zengin ediyorsa çevresine faydalı olsun diye o parada fakirin de hakkı var sonuçta ALLAH ÖBÜR DÜNYADA SORSUN ONLARA BUNUN HESABINI. Ben asla onlar gibi olmayacağım pislikler.

Akrabalarımdan görmediğim yardımı yabancılardan gördüm akrabalarımın çoğu da zengin evleri arabaları var? Hak mı bu?
Cevapla