Tek başıma yeğenime sahip çıkıyorum. Nasıl davranayım bunlara?

Merhabalar 5.5 yaşında yeğenime bakıyorum. Tek başıma abim ve yengem yigenim Bir yaşında iken trafik kazasında vefat ettiler. Önce yigenime ananesi giller sahip çıktı bize vermediler sonra çocuk büyüyünce hareketlenmeye başlayınca bize verdiler. Başımızın gözümüzün üstünde yeri var tabiki. Ben o sırada okuyordum. Okul bitince özel bir okulda işe girdim. Sosyal bilgiler öğretmenliği yapıyorum şuanda. Ben abimgilin evine yerleştim yigenimi aldım tabi yanıma köyde büyümesini istemedim eğitimi ve geleceği açısından. Önce ben çalışırken çocuğa teyzesine verdim gündüzleri o baktı gece ben yine yanıma aldım. Teyzesi bakıcı rolü gibi davranıyordu. Benden para istiyor çocuğun yediğini içtiğini getirmemi soylemeye başladı. Çünkü abimgilin evde yaşadığımız için kızıyordu. Evi bana ver diyordu devamlı ben de vermedim tabi ki. Çünkü evi babamgil aldı. Zaten çocuğa ben bakıyorum. Tüm sorumluluğu bende maddi manevi. Sonra teyzesi problem çıkartmaya başladı. Eşimin rızası yok işte zor oluyor kendi cocuklarim var falan demeye başladı dedim ki tamam. Çocuğu kreşe verdim sabah bıraktım akşam aldım çok da güzel ilgileniyorum çokta seviyorum canım o benim. Seneye bu çocuk okula başlayacak. Ben de dün yengemin annesini aradım dedim ki çocuğu seneye okula vericem şimdiden birikim ayırmaya başlayın. Çalıştığım okula yazdircam. Annemgil de verecek parasını dedim. 30 bin istedigmi söyledim. Tabi kadın bana bağırdı çağırdı. Veremeyiz diye ben de dedim ki bu çocuk sizinde canınız ben de vericem ailemde vericek zaten desemde beni dinlemedi. Bana sürekli evde oturuyorsun dedi ev dediğinde 1+1 apart. Tapusu babamda. Ama abim ilgileniyordu. Onlar oturuyordu evde. Şimdi ben oturuyo olunca bunu kabullenmek istemiyorlar. Ve çocuğa maddi manevi destek 0 . Az önce yeğenimin teyzesi aradı ve bana olmadık hakaret etti sen benim annemden nasıl para istersin utanmaz arlanmaz diye. Ne dese beğenirsiniz. Benim ablam taşıyıcı idi döl sizin çocukta sizin dedi ben tabi şok oldum. Yengem bunları görse zaten kalpten giderdi. O kadar üzülüyorum ki çocuğa bakıyorum o kadar masum o kadar güzel ki ve o kadar uslu tahmin edemezsiniz. Canımdan çok seviyorum. Ama sürekli anne tarafı tartışma içinde bizimle anlamadığımız şekilde. Tamam acıları var bizimde acımız var benimde abim gitti sonuçda. Ama çocuğa sahip çıkalım demiyorlar. Hafta sonu alıp gezmeye götürelim demiyorlar. Ben ararsan çocukla öyle konuşuyorlar. Geçen gün çocuğu güzel şekilde giydirmistim paylaşım yapmıştım sosyal medyadan bana teyzesi olmadık hakaretler yazmış. Bu çocuğu pavyona mi goturuyorsun diye. Sürekli beni açık oluşumdan vuruyorlar. Anlamadığım şekilde destek yok ama sürekli benle kavga içindeler. Burayada kimse ile paylasamadigim için yazmak istedim. Çünkü çok bunaldım. Evet bı anne değilim halayim ama. Çocuğa bu durumu belli etmemeye çalışıyorum. Anne baba ne demek onu bile bilemiyor daha. Öyle bu şekilde nasıl davrancam ne yapcam şaşırmış durumdayım.

Güncellemeler
+1 yıl
...
Tek başıma yeğenime sahip çıkıyorum. Nasıl davranayım bunlara?
Cevapla