Siz ne düşünüyorsunuz bana cok garip geldi?

Sevgilimle konuşurken dedi ki ; bir kadın kendi ayaklarının üstünde durmalı, çalışmalı,

Eğer çalışmıyorsa kocasının yanında çıkar ilişkisi için duruyor olabilir , erkek gerçek sevgi olup olmadığını anlayamaz dedi..

Benim zaten mesleğim var. Konu bu değil. Evlenince çalışmayı zaten düşünüyorum. ama erkekler de artık eskisi gibi sırtımda taş taşırım karıma çocuğuma bakarım diyen yok..

Sizce söylediğinde bi tuhaflık yok mu? Birde doğu erkeği..

Siz ne düşünüyorsunuz bana cok garip geldi?
Cevapla