Birisine sürekli yaranmaya çalışıyorum, bu huyundan nasıl vazgeçebilirim?

Gençler, sürekli arkadaşlarıma Yaranmaya çalışıyorum sırf benimle vakit geçirsinler, benimle de konuşsunlar diye ama sürekli diyorum ben niye hep böyle yapıyorum artık yapmayacam fakat yine yapıyorum. Çünkü hep arkadaşım yoksa bu dünyada yanlız kalırım gibi bir düşünce içerisindeyim. Bu durumdan nasıl Kurtulabilirim?
Birisine sürekli yaranmaya çalışıyorum, bu huyundan nasıl vazgeçebilirim?
Cevapla