Arkadaşlar sizce çözüm mü kaçmak napmalıyım?

Babam sürekli iki sene önceki yks sinavimi soyluyor
Yok hala kızın hemşire oldu sana bak açıktan okuyosun yok iste son bir ay dershaneye gitmedin erkek düşünmekten sevgili yapmaktan dedi sadece biri ile konuşuyordum senin derdin kariyer değil falan dedi iyice sinirimi bozdu ne zaman deneme sinavimi gotursem ve genelde iyi çıkıyordu 300 küsür o 400 istiyormuş süper olmasını verdiğim paraya yazık şimdi de açıktan okudun üniyi falan dedi bana cevap verme veriyorsan da git evden 20 yaşında reşitsin kaç git dedi çekemem ya alttan alır susarsın ben deliyim istediğim gibi ağzına sçarım falan ya da gidersin reşitsin ne halin varsa gör istemiyorum evimde susmadigin takdirde dedi
Kpss ye girmeyi düşünüyorum açıktan iki yıllık okudum sağlık bölümü laf ediyor bana hala
üniversiteye gitsem yurt masraflarını laf ediyordu gelir giderleri kazandığım bölümleri beğenmedi kucumesdi yok mezuna kalsaydin dedi mezuna kalsam dünyanın stresi sürekli göster deneme sonucunu göster diyordu kavga gürültü oluyordu sürekli ağlıyordum kaçsam evden olur mu birine
Katlanamiyorum artık
Güncellemeler
+1 yıl
LÜTFEN SONUNA KADAR OKUYUN
Güncellemeler
+1 yıl
Annemde diyor babanı dinlemezsen git kaç evden cekemeyiz seni falan dedi haklı buluyor onu psikolojimi mahvetti zaten elalemle kiyaslayip duruyor kaçsam gitsem umurlarinda olmaz
Arkadaşlar sizce çözüm mü kaçmak napmalıyım?
Cevapla