Ne yapıyorsunuz sayın insanlar?

Keyifcilik, iştah açlığı, ne istediğini bilememe benim cv… ulan ne komik karıyım diye kendi kendime gülüp neden bu kadar komik birine dönüştüğüm aklıma gelince benim overthinkistana gidiş😞🫠

Ne yapıyorsunuz sayın insanlar?
Ne yapıyorsunuz sayın insanlar?
Cevapla