Doktora gitmek varken neden buraya şikâyet ettiğiniz durumu anlatıyorsunuz?

Arkadaşlar buradan hastaliginizin veya şikayet ettiğiniz durumu yazıp teşhis beklemeyin lütfen tıp 2 okuyorum bende. internet üzerinden teşhis olmaz lütfen randevu alıp hastaneye gidin muayane olun burdaki insanlarda bukadar bilgi birikimi yok zaten yanlış yönledirilirsiniz 🤦‍♀️
Doktora gitmek varken neden buraya şikâyet ettiğiniz durumu anlatıyorsunuz?
Cevapla