Hayır
Evet
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
kendi soyadımı kullanmak istiyorum
Bu sebepten eğer sadakatsiz eş ilan edileceksem edileyim hiç problem değil
Ben soyadı alma meselesinin gereksiz olduğunu ve erkeği üstün gösterdiğini düşünüyorum ayrıca soyadımı çok beğeniyorum eğer isterse ve soyadı mevzusuna çok takık birisi ise benim soyadımı alabilir
Şu an soyadımı çok seviyorum ve babamın soyadından memnunum ama
Doğan çocuğun babanın soyadını almasına da karşıyım
Yani çok sitemkar biri gibi gözükmüşüm ama normal hayatta bu konuyu çok taktığım falan yok ama neden erkek üstüncülük
Bana saçma geliyor, kocasının soyadını almak istemeyenlerin de sevmediğini düşünüyorum açıkcası. O haberi sevgilime attım "istemiyorsan soyadımı almayabilirsin elbette" dedi ama neden istemeyim ki? Bana sadece onun kütüğüne geçme olayı saçma geliyor, onu çözerlerse sevinirim😂
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?