Bana kötü davranan erkeğe bende mi kötü davranmalıyım?

Arkadaşım dı ama durmadan kırıyor beni ve artık bende onu tersliyorum ve o gelince ortamı terk ediyorum yaptığı hatayı anlamış midir çünkü gideceğim zaman nereye neden gidiyorsun diye sordun da işim var dedim 2,3 defa o gelince gittiğim için sordu ama yaptığı şeyi anlamış midir hatayı yani..
Bana kötü davranan erkeğe bende mi kötü davranmalıyım?
Cevapla