yok tüm kadınlar or*spuymuş yok tüm kadınlar şeytanmış
rezil durumdalar gerçekten tedavi olmalılar :D
yok tüm kadınlar or*spuymuş yok tüm kadınlar şeytanmış
rezil durumdalar gerçekten tedavi olmalılar :D
Onlar nasılsın kadın düşmanı oluyor biliyor musun?
Şimdi bir tane kadın görüyorlar tanışmak görüşmek istiyorlar mesaj atıyorlar karşılık alamıyorlar ya da red ediliyor hemen kadın düşmanı oluyorlar 2 gün sonra yine başka bir kadına tanışma görüşme teklifinde bulunuyorlar öyle süre gelen bir süreç yani red yedikçe kadın düşmanı oluyorlar olumlu cevap alana kadar ama bu düşmanlık jdnsncnsndn
Ha bir de red yerse kadının iffetine kadar laf söylerler işte bu kadar aciz ve ezik bu erkekler ciddiye almıyoruz kizcelerrr
red yemeyi kabullenemeyip bir cinsiyete komple düşman olmak nedir ya çok olgunca bir davranış gerçekten :Dd
Erkek kafası bebeğim işte mümkün degil olgunluk ve mantık aramak 😆😆
Cevap
2Cevap
Devir değişti eskiden 17-18 yaşında evleniyorlardı köyden şehire misali şimdi. 30 yaşında çocuk doğurup çöpe atıyorlar eee haliyle böyle düşünmeleri normal
30 yaşında çocuk doğurup çöpe atmak.. evet çocuk doğuran her 10 kadından 9u bunu yapıyor.. şimdi anladım ve hak verdim. teşekkür ederim bu süper mantıklı açıklamayı getirdiğin için
Hastanede çalışıyorum mantıklı açıklamaya gerek yok delil benim? ekmek kuyruğu gibi kadınlara kürtaj için damar yolu açıyorum açıyorum bitmiyor 30 yaş üstü yok gibi tek tük geliyor hepsi 18-25 yaş arası bu toplumun ahlaksızlığını hafife almayın avrupayı solladık geçtik kadrajı zorlamaya devam ediyoruz
kadınlar mitoz bölünmeyle ürüyor sanırım :D tcdeki erkekler için denilecek çok daha kötü şeyler var ama ben genelleme yapmıyorum mesela veya tüm erkeklere saplantılı derecede düşman olmuyorum soruda bahsettiğim tipler gibi
aynen kanzi
Ben evlenmekten vazgeçtim abi korkuttun ya 😂
Ya görücü üsulu bende çok düşündüm ama kısmetim çıkmadı aslında 1 tane oldu hiç teki bana senle evleneceğim dedi 3 ay birbirimizi tanıdık zaman geçirdik meğerse bu başkasıyla sevgiliymiş onu kıskandırmak için benle olmuş dedim benle oyun mu oynuyorsun sen falan ailesi tanıdıkdı özür dilediler o çocukla evlendi şimdi 2 çocuğu var ne diyim allah herkesin gönlüne göre versin
Haklsıın ama bazı şeyler kader gibi kaçışı yok inanki
Belki erkekler diyordur bebeği aldır bakamam beni zor durumda bırakma diye?
@DanoneGünlükSut sahibi yok çoğunun ne erkeği
Nasıl sahibi olmasın kim hamile bırakıyor o zaman? Tek gecelik ilişki yaşıyorlarsa ne yapsın umurlarında mı olur bebek?
@DanoneGünlükSut Çok komiksin knk ben tecavüz sonucu bile olan bebeğin yaşama hakkını olduğunu savunan biriyim
@DanoneGünlükSut şuna cevap vermeye değmez. ilk yorumundan beliydi zaten de şunu okuyunca şok oldum gerçekten. erkekler öznesi olmadığı konular hakkında fazla konuşmasın. tecavüze uğrarsanız siz doğurup bakarsınız tecavüzcünün p*çine. ne kolay konuşuyorlar erkek halleriyle aq. empati vicdan akıl mantık sizin bünyenizi terk etmiş belli ki.
Tecavüzcünün şeyi dediğin senin kanını da taşıyor içinde o kısmı unutuyorsun galiba ama yine de sen bilirsin doğurup bakmak zor olsa da çöpe atmaktan veya aldırmaktan iyidir hem dini açıdan hem de insani olarak kendi yerime de koyabilirim benim eşim böyle bir durumla karşılaşsa tabi allah göstermesin eğer çocuk sağlığını tehtit etmiyorsa aldırmaması için ona destekte bulunurum tabi çok ısrar ediyorsa aldırır benim düşünceme göre çocuk anne karnına girdiği zaman bir canlıdır 3 hafta 3 aylık gibi bir dilim bu arada emin ol vicdan konusunda senden çok çok üstteyimdir hayat lay lay lom değil belli ki başına bir şey gelmemiş rahat konuşabiliyorsun :)
senin başına ne geldi? tecavüze uğrayıp çocuk doğurdun herhalde
kes sesini teneke
benim lafımı bana satıyor
Valla kim ne derse desin erkek lobisi daha güçlü erkekler kadınları tavuk gibi yoluyorlar
tam tersi gibi göstermeyi de iyi biliyorlar çok sinsiler
Evet mesela bir erkek bir erkeği öldürünce kimse”erkeğin düşmanı erkek demez” ama kadın bir başka kadını öldürürse sürekli kadının kurdu kadın kızlar fesat gibi bir sürü yorum yaparlar kadınlar hep kötü kadınlar hep anlayışsız özellikle Türk kadınları şeytan Rus kadınları melek…
maalesef çoğu türk erkeği iki yüzlü bencil ve ahlaksız. daha başka şeyler sayardım da neyse. başka hiçbir millet yoktur kendi milletinin kadınını bu kadar aşağılayan. annesi kız kardeşi vs türk değilmiş gibi atıp tutuyorlar sanki ruslar almanlar doğurdu bunları
Ama şu ana kadar şahidim ki tc de kadınların kızların %90 ı mql
Travmaları olabilir.
herkes böyle gerekçelerin arkasına sığınsın o zaman. asıl şeytan bunun gibiler. travması varmış psikolojisi bozukmuş tedavi olsunlar o zaman. böyle ruh hastaları topluma karışmamalı
Zarar veriyorsa kesinlikle yok edilmeli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?