Bir tane çağıracak arkadasimin olmamsi ne üzücü?

Neden böyle oldu bilmiyorum ama hiç bir zaman doğru durust arkadaşlik ilişkisi yapamadığını farkettim yaşım 28 abi bir insanın hiç mi çağıracak arkadaşı olmaz hep yalnızım bazen arkadaş guruplarina dahil olmaya çalışsam da dislanmakla sonuçlandı merak ettiğim neden sürekli aynı şeylere döngü gibi maruz kalıyorum şimdi baktığımda tek bir arkim bile yok çağırınca hemen gelen herkesin bahanesi çok kimse beni arkadaşlığa layık görmüyor amca onlar istediği zaman varım yoksa yokum 🚬 içimi döktüm teşekkürler

Bir tane çağıracak arkadasimin olmamsi ne üzücü?
Cevapla