Dinden çıktım ve hayat çok anlamsız geliyor?

Arkadaşlar öncelikle ben 8 yıl imam hatip okudum ömrüm İslami öğrenmek için tefsir, Kur'an, fıkıh gibi İslami ilimlerin kurslarıyla geçti ve şuanda agnostiğim. Bir tanrı var gibi geliyor (Allah ya da değil ) çünkü yaşadıklarım vesaire bunu gösteriyor bana kötülük yapanların karşılığını alması vesaire bir güç var gibi geliyor ama islam bana diğer dinler gibi geliyor. Ben dini çok araştırdım çok iyi biliyorum belki bu yüzden bu durumdayım evrimi de araştırdım Afrika'da orta Asya'da bulunan diğer kuzenlerimiz olan insan ırklarının iskeletleri bana evrimi çok mantıklı kılıyor. Ve dinden çıkınca da hayatın anlamı yok artık benim için zenginlik, makam, güç ölünce hepsi yok olacak. Ne önerirsiniz? Lütfen saygısızca yorumları yapmayın.
Dinden çıktım ve hayat çok anlamsız geliyor?
Cevapla