Anamın evlatlarına sevgi itemi tutmuş. Siz diye bana atmış olsa da sadece olsun kscmsjnd genelde düzgün cevap veremem zaten🫡🤧

Anamın evlatlarına sevgi itemi tutmuş. Siz diye bana atmış olsa da sadece olsun kscmsjnd genelde düzgün cevap veremem zaten🫡🤧

Verdiğim tepki ektedir 😂
Gayet cool 😅😂
Bu tepkiden sonra genelde aptal, canım tarzı cevaplar aldığım için cool durum kalmıyor pek 😂
Gururlarına dokanıyor olabülü
Kuvvetle muhtemel. Ama birini sevmiyorsam seviyorum diyemem ki. Bu da yalancılık olur. Teşekkür falan edince de hakarete maruz kalıyorum. O da ayrı Bi olay 😂
Sana da hep toksik insanlar denk gelmiş ben teşekkür ettiğim de ağlayacak kadar duygulanmıştı. Duygularımı ifade edene kadar baya bir zaman geçmesi gerekiyor çünkü smzmknsd hep alaya aldığım için linç ve hakarete maruz kalırım bende genelde nzjsns
İkizim varmış gibi hissettim şu an 😄
Benziyorsak hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız demek ki oturduğumuz yerde bu noktaya gelmedik neticede 🤪
O halde buradan bize hakaret edenlere bizi sizler delirttiniz diyelim 😂
Gdo kara kedi filminde ki delirttiniz lan beni repliği geldi aklıma 😄
Cevap
16Cevap
Bana seni seviyorum diyen birisi olduğu zaman cevaplarım..
Barış mutlu olduğunu gördüğüm gün bu siteyi terk edeceğim. Bana haber edersin
O zaman hep bu sitedesin 🥺
Abbooooovvvvv
Çocukken flörtleşmiş gibi olduğum bir kız arkadaşım vardı. Ondan ilk defa duyunca bir heyecanlandım ki akıllara ziyan 😃 bir yaz kalıp gittiler sonra
İçi pır pır eden yaz aşkları sjxndjsjs çocukken her şey ne güzeldi yahu
Ansızın edince bende noldu diyorum alışık değilim jsjsj
😂😂😅
Babana karşı söylenen bir söz değil ancak biri söyler ise haddi l e e n derim 😂🤣
Sevdigim biri derse direk endiselenirim noluyor diye

Akrep burcuyum ama başak favorim 😅
Oğlak burcuyum ve çok haklı bir yorum skkxskxxkas
Aynı yerde olmamıza sevindim
Ben akrep burçları ile çok anlaşamıyorum ama skdjdjdd
Alrep burcumu sorgulamadan teşekkür etmeyi bilmez😂
Oğlak burcuyum sjxnsjsj
Hahahahah sabriye hanım ameliyatla duygularınızı mı aldırdınız efenim. d
Açık kalp ameliyatı oluyorum her gece nasıl haberin olmaz
Ay acaba arkasından ne gelecek diye düşünüyorum
Hahahaha evet genelde ben de öyle düşünüyorum çünkü sonrasında bir istek oluyor genelde 🥹🥹🥹🥹
Duysak bile inanmakmçok güç. İçten söylediğini düşündüğüm biri var ama adama hep sorgulayıcı yaklaştığım için yedi yıl yaşlandırdım.
Ya işte bu noktaya da bir günde gelmedik ajxnsjxnskks
saol reis okeye 4. lazım gel diyorum.
En doğru sevgi biçimi
Ouuyyyy ben de seni çok seviyorum derim genelde
Ne kadar sevgi dolusun 😅😂 ben hep sorgu
Guler gecerim umursamam
Bende ona seni seviyorum derim🤗
Seni daha çok seviyorum derim
Bana bir gülme geliyor
Halit abiye asla söylemez 😂
Halit abim ennson ne zaman seni seviyorum Zeyno dedi hatırlamıyorum onun sevdiğini belli etme istemi çok başka sjxjsnnx
Valla haklı bence 😂😂
Afferin diyorum
İyi diyon dayı
Iyi demedim aferin dedim yegen
Aferin demene iyi diyon dedim dayı anlamadın zaaar
Iyi diyon dedim :)
Ben demis olup sen dedim diyorsun hemi
Bu da bir çığır tabiiki yegen
Valla doğru dedin emmi
Bak aferin ufaklık öğrenebiliryor olmak büyük kazanimdir
O fotodaki gibi bir tepki veriyorum
Benim gibi yani…. Bu hale bir günde gelmedik işte
Katılıyorum sana
Mutlu olurum
Eywallah
Karşımdakine bağlı
Haklısın diyorum😂
Güzel seçim😄
Biliyorum.
Sağol derim
Harika bir kafa yapın var güle güle kullan skcnsjndsjxnsjnxsjjdkjcdjxmdskkdwkd
Tipimle neden dalga geçiyosun
Hangi efekt msksj
😃 bu benim gerçek halim öncekiler efekti
İlkokul beş
Sende anasınıfı gibi duruyorsun agugugugy
Anasınıfı halimle bile seni teklerim. Yıkıl
Djdjd sen çok güveniyorsun kendini fıs çıkarsın
Boş erkek özgüveninden daha fıs çıkmam bebe
Boş kız özgüveni karşımda angara bebesi
A1 Türkçe
Türk müsün bebe
biliyorum derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?