Yastığımda muska buldum. Çeviriden baktığıma göre ve araştırmalarıma göre ayırma büyüsü yapılmış. Ailem ilişkimi onaylamıyordu ve bu konuda oldukça büyük sorunlar yaşadık. Bi süre evden uzaklaştım ve eve döndüğümde kendimi kötü hissediyordum ( psikolojik bi kötülük değil bedenen de kötü hissetmeye başladım) daha sonrasında annemle babamın hocayla konuşmalarına şahit oldum. Kuşkuya düşüp araştırma yaptım hoca yastığımda büyü olduğunu söyledi ama kimin yaptığını söylemedi. Baktım ve yastığımda muska buldum. Daha sonra dediğim gibi çeviriden baktım ayırmak için büyü yapılmış. Şuna ne yapıcam bilmiyorum. Ailemden beklemiyorum ama tüm oklar onları gösteriyor şu an ki zaten dışardan biri gelip pamukların arasına muska yapıp koyacak kadar vakti nerden bulacak onu da geçtim nasıl cesaret eder bi insan. Sizce düşüncelerimde haklı mıyım ve ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Uzun oldu biraz hakkınızı helal edin ve lütfen bu konuda inancı olmayanlar yorum yapmasın
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada birbirimizi deli gibi seviyorduk ve şu an ayrıyız :)
Bende aynı konumdayım. Hatta fazlası da olabilir belki. Ya sevdiğime gidicem ( kaçmayı kabul ederse) ya da alıp başımı kimsenin beni görmediği bilmediği bi yerde kendime yepyeni bi hayat kurcam. burada kalmaya devam ettiğim her saniye akıl sağlığıma zarar veriyorum gün geçtikçe daha da kötüye gidiyorum
bence fevri davranma derim. bir kadın başına yaşını bilmiyorum belki kendine bakacak yaştasındır ama önce ayrıldık numarasına girip sonrasında partnerinle bunları akıllıca konuşup sonuca gitmenizi tavsiye ederim.
Ayrıldık numarasına gerek yok. Ayrıyız zaten şu an. Deli gibi seviyorduk birbirimizi kaçma planı bile yapmıştık ama ben bu konudan ötürü büyü vardır vs diye cesaret edip gidemedim. Gidince daha da felaket olur her şey diye. Daha sonra da bana karşı düşman gibi olmaya başladı ve gitti
senin adına üzüldüm umarım hatasından döner. demek kara gün dostu değilmiş. seni en ufak zorlukta terkedecek biriymiş. belkide kurtulmuşsundur gelecekteki olumsuzluklardan
Kendi isteğiyle benden ayrıldığını düşünmüyorum. Büyük bi ihtimal oda bu büyünün etkisi altında. Yoksa benden ayrılacak vazgeçecek pes edecek bi adam değil
Ailen yapmış olabilir bilemem ama şunu bilmeni isterim ailenin onayı olmayan bir ilişkiye girme asla mutlu olamazsın
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Önce sirkeye batır. Kuruyunca çek besmeleyi felak nas oku yak
0
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bu işi iyi yapan bi kaç hocayla konuştum. Sizi korkutmak gibi olmasın ama işlemin tutması için bi varlık görevlendirilmiş. Ve şu an benim ondan onun benden soğuması için o varlık yönetiyormuş bizi ( hissediyorum da) yaksam da o varlıktan kurtulamıyormuşum onun da gitmesi için işlem yapılması gerekiyormuş. Aksi takdirde her ne olursa olsun ben muskayı açtığım için bana musallat oluyormuş
Asıl sizi korkutup dolandırmak, para almak için neredeyse herkese söylenen bir dizi yalan. İnanmayın ardı arkası kesilmez bol bol para kaptırırsınız sizi temin ederim. Dediğim işlemi yapmanız yeterli
Hem yaşadım hemde bahsettiğiniz tip soytarılarla bir dönem bolca mücadele ettim. Hepsinede gereğini yaptım. Asla korkmayın. Allah' a sığının. Çekin besmelenizi. Hiçbir şey Allah' tan daha büyük daha güçlü değil! Yapacaklarınız basit. Üzüm sirkesine batırın onu. Kuruyunca 3 Felak 3 Nas okuyıp yine euzu besmele çekip yakın. Hiçbir şey olmaz bozulur. Sonrasında sirkeli su ile duş alın. Ayetel Kürsi, Duha suresi, Felak, Nas, İnşirah, Subbuhun kuddusun 7 şer defa okuyup üfleyin kendinize. Abdestli olursa daha iyi olur. Önemli nokta Subbuhun okurken her seferinde ezuzu besmele çekin. Şifalar dilerim🙏🏻
yeterli bi sebep değil, tehlikeli bi tip olsa seni korumaya çalışmışlar derdim. Keyiflerine uymadığı için kendi öz kızlarına büyü yapmak normal bişey değil. Ben olsam bu ne diye sorardım.
Sorduktan sonra burada kalmaya devam edersem daha kötü şeyler yaparlar, yaptırırlar. Ve ben bu psikolojiyle kalırsam hiç bişey yaptırmasalar bile yaptırdıklarını düşünüp daha da kötü olurum. Bunu yapmam için çekip gidecek gücü bulmam gerekiyor kendimde
Çalışmıyorum. Ama yine de ne olursa olsun çekip gidicem. Ya sevdiğime ya da kendime yepyeni, sıfırdan bi hayat kurcam. burada kaldığım her saniye akıl sağlığıma zarar veriyorum
Kendime hayat kurma fırsatını vermedi bana ailem. Hep engel oldular şimdiye kadar başarmaya çalıştıkça taş duvar ördüler önüme. Her seferinde türlü bahanelerle hapsettiler beni bu eve. Yapmak istediğim her şeyde onların insafına kalarak yaşadım yaptım. hele bu olaydan sonra evden dışarı asla çıkartmazlar ki çıkartmıyorlar da. Baskıcı bi ailem var benim. Kendime "Tüm hayatını ailenin insafına bırakmış bi aciz mi desem, zavallı mı desem ne desem bilmiyorum ama" her konuda müdahale edildi hep. Ne kadar baskıcı olabilirler deme en en basitinden günümüzde 7den 70 e herkesin kullandığı sosyal medyayı kısıtlayan, kullanmama izin vermeyen bi ailem var
Anlayacağın şu an bu durumda kendi ayaklarımın üstünde durup çalışabilme fırsatını vermezler bana. Ortada hiçbir problem yokken müsade etmiyorlardı şu an hiç etmezler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
bir şey yapmayın. dursun
Kul kader yazmaya çalışmış. Elim kolum bağlı yazmalarına mı göz yumayım
ailen de istemiyor demişsin bundan yola çıkarsan başkasının yapma ihtimali yok, ya da bir başkası ayırma büyüsü neden yapsın sana.
Yaşadığım bölgede her şey bu büyü olaylarının üzerinde dönüyor ama dediğiniz gibi bir başkası neden ayırmaya çalışsın kii
büyü olayını biliyorum bizzat yaşadığım için. beni ayırmaya çalışanları hayatımdan ayırdım. ama sen aynı konumdamısın bilemem tabiki.
Bende aynı konumdayım. Hatta fazlası da olabilir belki. Ya sevdiğime gidicem ( kaçmayı kabul ederse) ya da alıp başımı kimsenin beni görmediği bilmediği bi yerde kendime yepyeni bi hayat kurcam. burada kalmaya devam ettiğim her saniye akıl sağlığıma zarar veriyorum gün geçtikçe daha da kötüye gidiyorum
bence fevri davranma derim. bir kadın başına yaşını bilmiyorum belki kendine bakacak yaştasındır ama önce ayrıldık numarasına girip sonrasında partnerinle bunları akıllıca konuşup sonuca gitmenizi tavsiye ederim.
Ayrıldık numarasına gerek yok. Ayrıyız zaten şu an. Deli gibi seviyorduk birbirimizi kaçma planı bile yapmıştık ama ben bu konudan ötürü büyü vardır vs diye cesaret edip gidemedim. Gidince daha da felaket olur her şey diye. Daha sonra da bana karşı düşman gibi olmaya başladı ve gitti
senin adına üzüldüm umarım hatasından döner. demek kara gün dostu değilmiş. seni en ufak zorlukta terkedecek biriymiş. belkide kurtulmuşsundur gelecekteki olumsuzluklardan
Kendi isteğiyle benden ayrıldığını düşünmüyorum. Büyük bi ihtimal oda bu büyünün etkisi altında. Yoksa benden ayrılacak vazgeçecek pes edecek bi adam değil
umarım döner ve mutlu olursunuz
Ailen yapmış olabilir bilemem ama şunu bilmeni isterim ailenin onayı olmayan bir ilişkiye girme asla mutlu olamazsın
Önce sirkeye batır. Kuruyunca çek besmeleyi felak nas oku yak
Bu işi iyi yapan bi kaç hocayla konuştum. Sizi korkutmak gibi olmasın ama işlemin tutması için bi varlık görevlendirilmiş. Ve şu an benim ondan onun benden soğuması için o varlık yönetiyormuş bizi ( hissediyorum da) yaksam da o varlıktan kurtulamıyormuşum onun da gitmesi için işlem yapılması gerekiyormuş. Aksi takdirde her ne olursa olsun ben muskayı açtığım için bana musallat oluyormuş
Asıl sizi korkutup dolandırmak, para almak için neredeyse herkese söylenen bir dizi yalan. İnanmayın ardı arkası kesilmez bol bol para kaptırırsınız sizi temin ederim. Dediğim işlemi yapmanız yeterli
tamamen hocanın para tuzağıdır bu kardeşim. arkadaşın dediği gibi yap. korkma
Siz yaşadınız mı daha önce böyle bişey. Yaptınız oldu mu yani kurtuldunuz mu?
Yaşayan varsa yardım etsin lütfen nasıl kurtulcam bilmiyorum
ben direk yakmıştım aksi bir durum olmadı yani
Hem yaşadım hemde bahsettiğiniz tip soytarılarla bir dönem bolca mücadele ettim. Hepsinede gereğini yaptım. Asla korkmayın. Allah' a sığının. Çekin besmelenizi. Hiçbir şey Allah' tan daha büyük daha güçlü değil!
Yapacaklarınız basit. Üzüm sirkesine batırın onu. Kuruyunca 3 Felak 3 Nas okuyıp yine euzu besmele çekip yakın. Hiçbir şey olmaz bozulur.
Sonrasında sirkeli su ile duş alın. Ayetel Kürsi, Duha suresi, Felak, Nas, İnşirah, Subbuhun kuddusun 7 şer defa okuyup üfleyin kendinize. Abdestli olursa daha iyi olur. Önemli nokta Subbuhun okurken her seferinde ezuzu besmele çekin. Şifalar dilerim🙏🏻
Allah razı olsun sağolun🙏🏻
Estağfurullah cümlemizden razı olsun🙏🏻
Ciddi misin ya😳
maalesef
ailen neden istemiyordu?
Mezhepleri farklı olduğu için bide annesi babası boşandığı için
yeterli bi sebep değil, tehlikeli bi tip olsa seni korumaya çalışmışlar derdim. Keyiflerine uymadığı için kendi öz kızlarına büyü yapmak normal bişey değil. Ben olsam bu ne diye sorardım.
Sorduktan sonra burada kalmaya devam edersem daha kötü şeyler yaparlar, yaptırırlar. Ve ben bu psikolojiyle kalırsam hiç bişey yaptırmasalar bile yaptırdıklarını düşünüp daha da kötü olurum. Bunu yapmam için çekip gidecek gücü bulmam gerekiyor kendimde
çalışıyorsan çekip gidersin
Çalışmıyorum. Ama yine de ne olursa olsun çekip gidicem. Ya sevdiğime ya da kendime yepyeni, sıfırdan bi hayat kurcam. burada kaldığım her saniye akıl sağlığıma zarar veriyorum
sevdiğine hayat kurmadan önce kendine hayat kurmalısın. Önce kendin ayağa kalk bi işe gir gelirin olsun ondan sonra hayat kurarsın başkalarıyla..
Kendime hayat kurma fırsatını vermedi bana ailem. Hep engel oldular şimdiye kadar başarmaya çalıştıkça taş duvar ördüler önüme. Her seferinde türlü bahanelerle hapsettiler beni bu eve. Yapmak istediğim her şeyde onların insafına kalarak yaşadım yaptım. hele bu olaydan sonra evden dışarı asla çıkartmazlar ki çıkartmıyorlar da. Baskıcı bi ailem var benim. Kendime "Tüm hayatını ailenin insafına bırakmış bi aciz mi desem, zavallı mı desem ne desem bilmiyorum ama" her konuda müdahale edildi hep. Ne kadar baskıcı olabilirler deme en en basitinden günümüzde 7den 70 e herkesin kullandığı sosyal medyayı kısıtlayan, kullanmama izin vermeyen bi ailem var
Anlayacağın şu an bu durumda kendi ayaklarımın üstünde durup çalışabilme fırsatını vermezler bana. Ortada hiçbir problem yokken müsade etmiyorlardı şu an hiç etmezler
onu ye