Tıp okuyorum ama artık ders çalışmak istemiyorum?

Tıp 2 . Sınıftayım bu bölümü yazarken büyük hayallerle yazmıştım fakat şu an çok pişmanım keşke yazmasaydım daha 2. sınıftayım ve benim daha çok senem var ben şimdiden tükendim artık ders çalışmak istemiyorum 2 aydır depresyondayım 20 gündür de kitap açmadım birsürü dersten kaldım geceleri asla uyuyamıyorum sürekli yorgun hissediyorum hep yarın çalışmaya başlıcam deyip yine çalışmıyorum çok sıkıldım ve yoruldum hayat enerjim kalmadı geleceğim için okuduğumu kendime sürekli söylüyorum ama bıktım artık hiçbir şey yapmak istemiyorum depresyondayım arkadaşlarımla vakit gecireyim belki kafa dağıtınca geçer diyorum yok yine geçmiyor hep başa dönüyor sürekli ağlıyorum ne yapıcam ben başka bölüme geçsem yine devam edicem benim artık kitap açmaya halim yok

Tıp okuyorum ama artık ders çalışmak istemiyorum?
Cevapla