27 yaşındayım hiç görücü gelmedi. Evde mi kalmış oluyorum?

Atanmayı bekleyen 27 yaşında biriyim bu zamana kadar hiç isteyenim olmadı. Bazen bunu boyuma (150) bazen kiloma (60) bağlıyorum ama bakıyorum benden daha kötü olanların görücüsü de geliyor evleniyor da ama benim daha hiç görücüm gelmedi. Bazen atanıp atanmadigimi soranlar oluyor. Sizce ben evde mi kaldım?

27 yaşındayım hiç görücü gelmedi. Evde mi kalmış oluyorum?
Cevapla