Hala kimse yok hayatimda, yarın biri olsa desem tanıma etme en az 27 olurum evlenne kadar ( oda bulursam sjsjjd)
Evlilik delisi birisi değilim ama çevremdeki herkes nisanlanmaya evlenmeye başladı yaşıtlarımdan😂
Hala kimse yok hayatimda, yarın biri olsa desem tanıma etme en az 27 olurum evlenne kadar ( oda bulursam sjsjjd)
Evlilik delisi birisi değilim ama çevremdeki herkes nisanlanmaya evlenmeye başladı yaşıtlarımdan😂
Evlenmenin mantık ile yapılması kanaatindeyim sevgi veya aşk gelip geçici bir duygudur ayakta duran sadece saygı ve güven kalır geri kalanı mantık ile hareket edilmelidir yani evlenmenin yaşı ise en az 25tir çünkü insan o yaşlarda bir çok şeyin farkına vardığını düşünüyorum ve sonra ki yaşların hiç bir önemi yok benim için zaten bizim bazı geleneklerimiz mantığı reddediyor işte evde kalma veya düğün gelenekleri gibi
Haklisinnn
Evet çok teşekkür ederjmm
Saçmalıyorsun benim ablam 29 yaşında evlendi. Bunlar olağan şeyler. Ve bence bir kadın 33 ü aşmadığı sürece evlilik hala güzel olabilir. 33 ten sonra sıkıntı olur bir kız için bence
Niye 3 bfjdbf
Normalde düz 35 dicektim fakat 33 35 ten biraz daha uzak olması sebebiyle uygun bir sayı oldu bana göre 😂😂
34 te 35 e çok yakın, en iyisi 33 olsun dedim 😀
Cevap
11Cevap
O son tren kaçana kadar evde kalmış sayılmazsın😀 Türkiye'de de hep bir tren bulursun
Desene yalniz kaldik diye 🙄
He ya
Gel kaciriyim seni 😁
Kacmammm
Dışarı çık dışarı da kaldı desinler 😂
Sakla samanı gelir zamanı
Yok be 37 yaşında evlenen var 😂
Yok be dkdkfk atan öyle bence meslek et
Mutlu olucak mısın peki
Nasip kısmet işi bunlar
kime sakliyorsun kendini
25 yalında evdemi kalınır ya
Aklın varsa evlenme
Sayılmıyorsun
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?