Çalıştığım yerdeki kızın numarasını istesem çok mu saçma olur?

5 günlük bir fuarda çalıştım onla son gün tanıştım yakın gelmişti ama numarasını isteyemedim o akşam da işten çıkarmışlar ikimizi tekrar kızı nasıl bulabilirim sizce?
Çalıştığım yerdeki kızın numarasını istesem çok mu saçma olur?
Cevapla