Akrabasiyla evlenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kuzeniyle falan evlenen arkadaşlarım oldu cok iğrenç değil mi ben kuzenlerimden anne tarafı olanlarla kardeş gibiyim baba tarafını yolda görsem kafamı ceviririm. Nasıl bir bağ kuruyorsunuz da evleniyorsunuz aklım almiyor çok iğrenç
Güncellemeler
+1 yıl
Ay bı de şey yapmalari yok mu. 30 yaşında adam gidiyo 17-18 yaşındaki kuzeniyle evleniyor. Sizde nasıl bı mide var abi nasıl böyle düğünlerde kusmadan durabiliyorsunuz çok iğrenç
Akrabasiyla evlenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla