Apartmana böyle bir yazı yazmışlar, kavga etsem mi yönetimle?

bu ne hadsizlik ya

Apartmana böyle bir yazı yazmışlar, kavga etsem mi yönetimle?

tapulu dairemden kim nasıl kovacakmış beni :D

Büyük ihtimal bana ithafen yazdı bu yazıyı, 1 hafta önce üniversiteden 3 kız arkadaşla gelmiştim eve ( kahvaltıya ) , bu insanlar bu özgüveni nereden alıyorlar ya :D

Apartmana böyle bir yazı yazmışlar, kavga etsem mi yönetimle?
Cevapla