bu ne hadsizlik ya

tapulu dairemden kim nasıl kovacakmış beni :D
Büyük ihtimal bana ithafen yazdı bu yazıyı, 1 hafta önce üniversiteden 3 kız arkadaşla gelmiştim eve ( kahvaltıya ) , bu insanlar bu özgüveni nereden alıyorlar ya :D
bu ne hadsizlik ya

tapulu dairemden kim nasıl kovacakmış beni :D
Büyük ihtimal bana ithafen yazdı bu yazıyı, 1 hafta önce üniversiteden 3 kız arkadaşla gelmiştim eve ( kahvaltıya ) , bu insanlar bu özgüveni nereden alıyorlar ya :D
Demek ki apartman düzgün apartman fuhuş apartmanı değil o yüzden haklılar senin yaptigin zaten yanlış yanlışa doğru denmez zaten yanlışa doğru dendigi icin bu hale geldi bu millet
yaptığım ney yanlış
Ne yaptıysan o yanlış
ne yapmışım onu deyiver
Cevap
4Cevap
Yönetmelikte bunun yeri yok, Özellikle ev sahibiysem istersem evde rakun bile beslerim kimse de bişey diyemez.
Kime ne kardeşim kiminle geldiğinden sen işine bak yani aidatını topla geç yani kiracıyı atamiyon tapulu daireden kimi çıkaracaksın eğer adamın eve götürdüğü kişi senin soy ismini tadimiyosa dert etme yönetici amca
öyle valla, kendi evini yönetemiyor başka dairelerle uğrasıyor :D
bir şey yapamaz 18 yaşının üstündeki kişilere anca kudurur durur sadece
Kime ne benim kendi evime kimle girdiğimden ya. Ben kavga ederdim.
Kimse kimseye karışamaz. Ayrıca kimse kimseyi evinden çıkaramaz
Şehit Konya veya Kayseri mi? 😂
* Şehir
Yapsana sıkıyorsa taz altına
ney
Altına daireni numaranı yaz, yapsana sıkıyorsa de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?