Eşim beni polise şikayet etti, ne yapacağım?

Arkadaslar dün eşimle ufak bir tartışma yaşadık eşim işten ayrıldı ve iş bulamıyor. Bir kaç yerde görüştü olumsuz cevap aldı. Evde sıkıldığını böyle bir yaşam sürmek bana göre değil dedi. bende o arada işten geldim kahvaltı yapıyordum iş telaşı vardı aklımda. Askim dert etme dünyanın sonu değil. Sabret çıkar istediğin Bir yer dedim. O sırada iş yüzünden basım çok ağrıyordu ve içeriye uzandım geldi yanıma sen nasıl insansın bana destek vermiyorsun vs. sonra kavga uzadı. Sonrasinda yemeğe gittik ardından sinemaya gittik. Yemegi sobalı mekanda yedik ardından aşko saçların odun kokmuş dedim şakasına. neyse eve geçtim ne benim halsiyetim kaldı laf etmedik nede annemin. agiza alınmayacak laflar etti bende evden kovdum daha önce hep beni kovuyordu bende üst kata gidiyordum barışmaya çalışıyordum. Kendisi çantasını aldı ve kadına şiddet polisine şikayet etti. Gelip üst kata yatıp uydu.

Ne yapacağım anlayamadım.

Eşim beni polise şikayet etti, ne yapacağım?
Cevapla