Arkadaslar dün eşimle ufak bir tartışma yaşadık eşim işten ayrıldı ve iş bulamıyor. Bir kaç yerde görüştü olumsuz cevap aldı. Evde sıkıldığını böyle bir yaşam sürmek bana göre değil dedi. bende o arada işten geldim kahvaltı yapıyordum iş telaşı vardı aklımda. Askim dert etme dünyanın sonu değil. Sabret çıkar istediğin Bir yer dedim. O sırada iş yüzünden basım çok ağrıyordu ve içeriye uzandım geldi yanıma sen nasıl insansın bana destek vermiyorsun vs. sonra kavga uzadı. Sonrasinda yemeğe gittik ardından sinemaya gittik. Yemegi sobalı mekanda yedik ardından aşko saçların odun kokmuş dedim şakasına. neyse eve geçtim ne benim halsiyetim kaldı laf etmedik nede annemin. agiza alınmayacak laflar etti bende evden kovdum daha önce hep beni kovuyordu bende üst kata gidiyordum barışmaya çalışıyordum. Kendisi çantasını aldı ve kadına şiddet polisine şikayet etti. Gelip üst kata yatıp uydu.
Ne yapacağım anlayamadım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer