Güncellemeler
+1 yıl
Bir insanı haksız yere öldürmek elbet kötü bunu dinli dinsiz olarak da herkes hem fikirdir ama cinsellik konusunda kendi saçma fikirlerinizi topluma dayatmaya çalışmayın iki kişinin sevişmesi kötülük değildir
Nedeni belli cinsellik yaşamak için. Ama bana gelip de nikah şöyle geçersiz böyle geçersiz yazmayın herkes kendi araştırır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
İmam nikahını da iyice mutaya çevirdiniz
Merhir nerde? Halk nerde? Imam nerde?
İmam nikahının kabulü için çevre halkın onları eş olarak görmesi gerek
Yataktan 5 dakika önce nikah sonra seks sonra boş ol mu
Ne yapacağınız umrumda olmaz , altta olan düşünsün sonucuna
İmam nikahına da gerek yok , söylemen yeterli zaten
Çoğu erkek hayır diyemez
Günümüzde resmi nikah olduğu için İmam nikahı, önceki nikahtan sonra şüpheyi ortadan kaldırmak için yapılır
Eskiden resmi olanın asıl haliydi
Günümüzde yatağa atmak için kullanıyorlar baaaaazilari
Nikâh bir akit, sözleşme ve anlaşmadır. Bunun için bazı şartları vardır. Bu şartlardan birisi yerine getirilmezse nikâh sahih olmaz.
1. Evlenecek kişilerin veya vekâletlerini verdikleri şahısların hazır bulunması.
2. Tarafların irade beyanı. Evlilik akdini kabul ettiklerine dair eşlerin “kabul ettim” şeklinde ifade etmeleri.
3. Nikâhın duyurulması. Gizli bırakılmaması. Bu şart Maliki mezheplere göredir.
4. Kızın velisinin izninin olması. Bu hüküm Hanefi mezhebi hariç diğer mezheplere göredir.
5. Şahitlerin hazır olması. Bu şahitler, ergenlik çağına ermiş, aklı başında iki erkek veya bir erkekle iki kadın olmalıdır. Yani şahitlikte mutlaka bir erkeğin bulunması icap eder. Sorularla İslamiyet sitesinden aldım. Ben maliki mezhebinden değilim ailem Hanefi büyük ihtimal gerçi ben ona da inanmıyorum ya. Senin dayanağın varsa okuyayım
Sonuç? Taraflar el sıkışıyor ise benim için problem yok
Ama olayı da illa seks yapalım mantığında götürmemek gerek
Hiçbir anne baba kızının biri ile yatması için nikâh kıydırmaz
Hayat senin hayatın, libidosal hayat sürüp pişman olacağın gün olmasın yeter
Ben şahsen böyle kullanılmış bir kadınla evlenmem
Herkesin tercihi de kendine
Anne babamın lafı umrumda değil ben mezara tek gireceğim benim seksim onları alakadar etmez
Sen benle evlen diye kapında yatan yok. Diğer insanların hayatında bir önem arz etmiyorsunuz
Kararını verdiysen , onların rızası umrunda değilse burada da sormana gerek kalmıyor
Benim sorduğum soru ne? Detayı okudun mu beynin var mı varmış gibi mi yapıyorsun
Hayır beyin var da muhatap yok işte
Kimse senin seksine karışmıyor, konumuz seks değil ya da birinin rızası değil
Manyak mısın? O zaman niye nikah dersi veriyorsun detaya bana nikah şöyle geçerli böule geçerli yazmayın dedim boş yapma
Evet manyak olabilirim, sorduğunuz soruları erkeğe sorsanız bu kadar zahmet çekmez ve beklemezsiniz
Hem nikaha da gerek duymazsınız
Burada sorumu okuyup istediğim cevabı veren erkekler var onlara teşekkür ediyorum hem sorumu anlama zahmetine girmişler doğru anlamışlar hem de cevap yazmışlar üstelik benim sorumun cevabını herkesin meziyeti değil
Meziyet mi haha neyse gülmeye gerek yok , uykum kaçmasın
Sana seks hayatında başarılar dilerim
Sen hiçbir şey dileme canım. Allah korusun senin lafınla çıkılmaz
Benim lafım mı? Mehir olarak ne alacaksın onu öğrenebilir miyim?
Hayatımda birisi yok soruyu sordum sadece
Benim tavsiyem bir kadının olarak bir erkeğin sevgisinde ya da seksinde kendinizi mazlum ve muhtaç görmemeniz
Bu şekilde yıpranırsınîz
Hak eden kadına da gram üzülmem o başka
Offf sen ne yaşıyorsun ya asıl muhtaç görenler evlilik peşinde olanlar. Benim din olmasa gram umrumda değil. Evlilik olunca adam sana sadık olmuyor senin kıymetini bilmiyor illa ama kadınlarda resmi nikah olsun da srtık avucumda kafası var ister kabul et ister etme ne boş insanlarsınız
Seninle tartışma zahmetine gitmiyorum
Ulaşılacak nokta belli
Boş boş konuşmalarda bulunmak sana bir şey kazandırmaz, bana zaman kaybettirir
Hadi kısa kes
Kan senin damar senin istediğini yap
Senin gibi kadınları da hayatıma merkez almak istemem , kabul etmem
Merak etme senin gibi erkekler benim gibi seni paranla resmi nikahla kendisini güvence altına almadan sevecek kadınlarla olamazsın sana bakmazlar
Fakirim de para ne alaka onu anlamadım
Ne konuda güvenceden bahsettin?
Kadının bağlılığı mı?
boş ver ya kafanı yorma iyi geceler
Cümlen baya kusurlu o yüzden soru sorarak cümlen hakkında düşünmeni istedim
Kusurlu mu? Benim cümlemde kusur olarak gördüğün şeyi anlayabilmen için çok ihanet etmiş çok emek vermiş insanları görmen lazım şu an anlayabilecek bir yerde değilsin demek
Yaşın kaç? Öğrenebilir miyim
Neden kabul etmesin sonuçta kullanıp atacak mendil gibi zevk duyar bundan
Onu iyi araştırmak lazım onun da şartları vardır mutlaka
Kadin kabul etmemeli. Erkege hava hoş
Neden kadın kabul etmemeli günaha girmedikten sonra cinsellik yaşamak ne güzel evliliği de bekleyebilirsin tabi en güzel hormonlarının en aktif olduğu yıllar gidiyor evlilikte aradığın cinselliği bulamayabilirsin evlendiğin adam senin kıymetini mi bilecek yüzde yüz evlilikte mutlu olacağının ayrılmayacağının bir garantisi de yok. Erkek kadın hiçbir farkı yok insanların kurduğu bekaret zinciri harici
Bu amacli sürekli evlenip bosaninca günaha girilmiyor mudur sence? Evlilik cocuk oyuncagi degil, din de öyle
Bu dediklerine sen kendini inandır önce bu devirde sadık insan çok azdır. Evlilikler mükemmel sanıyorsun herhalde çoğunun hayatı 2 tane sevişen bekar insandan kötü. Bu amaçla sürekli evlenip boşanan da yok sevgilinle kıyarsın belki bu nikahı böyle bir yaşamın olur ama olmaz ayrılırsın sonra ya da resmi nikahlı eşinle de ayrılabilirsin. Din çocuk oyuncağı diyen yok din de nasıl abdestin şartları var nikahın da var. Mezhepleri karıştırmadan bir mezhebin tam tersini diğer mezhep kabul ediyor onlara inanmıyorum zaten pek. Nikahı da araştırır herkes kendi vicdanına uyuyorsa kıydığı nikah devam eder.
Bence her erkek kabul eder
O sizce olabilir ama ben kabul etmem , ilerde baba olacak ve o sorumluğu erişecek kişiler de kabul etmez
Önemli olan resmi nikâh zaten
Resmi nikah daha çok erkeğin parasını yemek için uğraşanlar için önemli
Evlilik demek toplum tarafından evli bir çift olarak bilinmektir resmi nikâh şarttır dini nikahtan daha önemlidir sadece dini nikâhla evlilik aynı evde yaşayan sevgililer gibi bir fark yok. Ayrıca bir gün gider resmi nikâhla biriyle evlenir bu işler hiç belli olmaz kalırsın ortada bunu isteyen erkekten de pek sadık kalmasını bekleme.
Dine göre resmi nikahı kim kıyıyormuş? Belediye belirtilmiş mi?
Bir evlilikte resmi nikâh şarttır ki ona evlilik diyelim. Siz bilirsiniz hiç boşanma işleriyle uğraşmazsınız.
Kaç tane resmi nikahlı escorta giden erkek var haberin var mı onlara evlilik dersin sen gerçi resmi nikah var ya
E sor ilgi duyduğun adama
Yok öyle birisi
E niye bu konuyu soruyorsun
Ay bu kadar cahil insan var bilseydim sormazdım
🤣😄😄
Kötülüktür mü dedik)
Yo resmen yorumlarda resmi nikahla kafayı bozmuş insanlar var kendi çevremden gördüğüm resmi nikah olunca sinirli bir değnek gelip dokunmuyor mutsuz olmak da var ama insanlar bunun farkında değil galiba
Senşn tam olarak isteğin ne
çoğu eder
Olur tabii ki yani
Erkek eder zevkle
Ben kabul ederim
eder
Eden olur
Yasak
Yasak ne senden yasak ya da değil diye yorum yapmayın diye belirttim bunu anlayacak zekanız yok ki ama siz Kuranı kerimi baştan sona okuyup ne yasak ne değül öğrenmişsinizdir
Okuyorum Türkçe olarak
Ayetleri paylaşırsın yasak ise ben de okurum yasak demek yeterli drğil de
Hoc bir fikrim yok
Eder
Ben kabul ederim😂