Evlendiğiniz halde unutamadığınız eski aşkınız oldu mu?

Çevremden gözlemlediğim kadarıyla kimse birbiriyle gerçekten severek evlenmiyor ya da benim çevrem mi böyle bilmiyorum. Teyzem 40 yıllık gençlik aşkını içinde ukte olarak hatırlar. Yengem açıkça gençken sevdiği kişiyle evlenemediği için amcamla evlendiğini ve arada sevgi olmadığını söyler. Arkadaş çevremde de aynı şekilde kızlar sırf bekar kalmamak için çok da sevmedikleri insanlarla evleniyorlar sevdiklerine kavuşamadıkları için. Ve eşlerle arada gerçek sevgi olmuyor. Neden insanlar böyle bilmiyorum. Sizler peki? Evli olduğunuz halde unutamadığınız eski aşkınız oldu mu?

Evlendiğiniz halde unutamadığınız eski aşkınız oldu mu?
Cevapla