Aklımdan çıkmıyor hiç birisi sizce ne yapmalıyım?

1,5 yıllık evliyim ilk tanışdığımızda mükemmel giden bir ilişkimiz vardı. Sonrası evlilik oldu. Evlendiğimiz zaman kök ailesine çok değer veriyordu. Beni bile gözü görmüyordu. Sürekli oraya gidiyoruz ben yokmuşum gibi davranıyordu ve ben artık fazlasıyla rahatsız olmaya başladım. Annesi ile sürekli bi yerlere gitmek zorunda kalıyordum. Pek hayır diyebilen birisi değilim. Ben hasta olsam bile annesini kontrole ben götürüyordum. Annesi arayıp yarın şu saatte uyan hastaneye gidicez diyordu dediğim gibi hayır diyebilen bir insan değilim. Bu sebeplerden kavga etmeye başladık. Çünkü nerdeyse her hafta hastaneye gidiyordum annesiyle. Bir gün oruçluydum ve sahur yapmamıştım bile çok açım o gün tekrar çağırdı beni kendisi tutmuyordu ve ben yine gitmek zorunda kaldım. O gün çok büyük bir kavga ettik ve ben çocuk yapmıycağımı, Annesi ile bi yere gitmesem benimle kavga ediceğini bu şartlarda bir çocuğun dünyaya gelmemesi gerektiğini söyledim. Ve benim boğazıma yapışıp “ sen benim annemden ne istiyorsun, seni öldürücem” diyip bıçağı almaya kalkıştı. Bende öldür hepinizden kurtuluyum dedim ve baya bi süre boğazımı sıkmaya devam etti. Sonrasında pişman olduğunu söylesede nafile. O olaydan belli bi süre sonra tekrar aynı şekilde şiddet gördüm. Benimle kavga ediceği bi sebepten yalan söyledim ve bana şiddet uyguladı hatta polis bile geldi ama cahillik midir nedir bilmiyorum şikayetçi olmaya cesaret edemedim. Olayın üstünden 7 8 ay geçti bana çok değer veriyor iyi davranıyor ne istesem yapıyor istemediğim hareketlerde bulunmuyor 18 haftalık hamileyim hormonlardan mıdır bilmiyorum ama psikolejim çok bozuldu sürekli aklıma geliyor ve ağlıyorum. Ne yapmam lazım lütfen bana yardımcı olun. Kendimi çok değersiz hissediyorum.
Aklımdan çıkmıyor hiç birisi sizce ne yapmalıyım?
Cevapla