Neden yetişkinlikte lisede olduğu gibi çok yakın arkadaşlıklar kuramıyoruz?

Gerçi ben lisede de arkadaş edinemedim hep beni kullanırlardı😔
Neden yetişkinlikte lisede olduğu gibi çok yakın arkadaşlıklar kuramıyoruz?
Cevapla