Kollarımdaki kesik izleri geçer mi?

18 yaşında üniversiteye başladım da kimseye güven duyamıyordum o zamanlar bu sebeple hayatı ot gibi yaşadım diye depresyona girdim ceremesini çekiyorum hala daha devam ediyor tamam 22 yaşında ailemden ayrı kalınca bunu aştım ancak iş işten geçmişti derdimin bu saatten sonra bir devası yok idi. Varsa da eskisi gibi olmaz her şey her geçen gün daha kötüye gidiyor Sonunda dayanamadım da üstümü çıkardım meyve bıçağıyla vücuduma (bel üstü kısım yanlış anlaşılmasın) çizikler attım. Hayati damarımı mı kestim ne oldu bilmiyorum ama kanama uzun süre durmamıştı buna rağmen hala daha iyiyim.

Güncellemeler
+1 yıl
Daha doğrusu vücudumdaki
Kollarımdaki kesik izleri geçer mi?
Cevapla