İnternette derdimi yazdım kadının biri aynı şehirdeymişiz gel yanımda kal dedi. Güvenmeli miyim?

Öğrenciyim. Öğrenci evinde kalıyorum durumlar bir kaç aydır iyi değil kadının biri facebooktan bana yazdı dedi ki aynı şehirdeyiz ben şu semtteyim dedi gel sana yardımcı olucam bende yalnızım ev arkadaşı oluruz para da almam dedi. Gitsem ne olur ki?
İnternette derdimi yazdım kadının biri aynı şehirdeymişiz gel yanımda kal dedi. Güvenmeli miyim?
Cevapla