AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
sevmiyo soğumuş evli gibi olmak için evli
eski esim yazdim ama, yani ayriyiz. sadece incitmeye calisiyor, hirslq , kafayi bana takmis.. nyapsam da uzsem onu dusunuyor gibi ve inatlasiyor. ortak cocuklarimizi bile kirabikiyor sirf beni sinirlendirmek icin
hıı edikakt etmemişim sana olan hırsı ve kininden yapıyo demekki çok umursama umursarsan üzülürsün
ne tuhaf
erkek işte ne bekliyon:)
gercekten merak ediyorum... yani neden? ben ölsem mesela cocuklari almak mi amaci desem, bakacak durumda degil.. ne desem uzmeye cabaliyor
işte üzülme güçlü ol sallama he de geç
Hak ediyorsa kötü de gorur
neden
ben mahvolunca cocugu mutlu mu olacak
Adam onu dusunmezki akli olsa zaten seni üzmez:))
yani ben uzulunce cocuklara yansiyor.. sadece sebini anlayamiyorum
Sebebi şu bi adam bir kızı niye üzer sence sevmiyodur dimi demekki bu adamda sana saygisini sevgisini yitirmis
ama ugrasiyor, bunu soruyorum.. sevmiyorsa, zaten uzaklasir gider... bakin cocuklar uzerinden beni vurmaya calisiyor. Beni incitmeye calisuyor. sevmeyen adamdan beklenen davranis arkasini donup gitmesi degil mi? bu adam benimle neden ugrasiyor sorun bu? ben diyalog kurmuyorum, cocuklarin telefonu var ama cocuklar uzerinden uzmeye cabaliyor..
O zmn amaci zarar vermek seninle bir konuda hesaplanıyor olmalı onu ben bilemem içinde ne yaşıyor acaba sen bu adam ne yaptın bisey istedi de vermedin mi ya da seni biriyle konuşurken mi gördü amacı ne acaba bende merak ettik içinde yaşadığı olay ne acaba oturup konuştun mü hiç
zarar vermeye calisma nedebi ne olabilir? beni surunuyor gormek istiyor sanirim.. bu ofkenin nedeni ne bunu anlamaya calisiyorum... tuhaf.. bilmiyorum...
Bende onu merak ettim bu düşmanlığın bir sebebi mutlaka var ya seni bezdirip terk etmeni bekliyor ya da baskabiseyler var
zaten bosandik, yani ayriyiz.. neyi terketmmi bkliyor :)
O zmn o kaşınıyor kız:))) şeytan evi taşı kaybol diyo ömür boyu arasa bulamaicak biyere harbi kaşınıyor
simdi aslinda durum şu. eski esim alkol kullanan biri ve maalesef baska kotu aliskanliklari da var , kadinlardan hastalik kapmis biri, bir de yurtdisina kacirma ihtimali var cocuklwri cunku yurtdisinda yasiyor. Bu sebeple bosanirken anlasma yaptik, cocuklari yanimda gorebilecek diye. Bu da onda baski olusturuyor ve benimle didismekten cocuklarla guzrl zaman geciremiyir. O yuzden o da intikqm gibi benim canimi yakmaya calisiyor sanirim.. belki de uzup öldurmeye calisiyor
O kadar uzun boylu değil bu adamdan kurtulduğuna sevindim. adamın amacı senin hayatını zindan etmek çocuklarına almak sende tedbirini al canım gerekirse kaybol çocuklarla ortadan niye riske giriyirsun ki
cocuklari alamaz artik bence, cunku biri 14 digeri 15 yasinda yani oyle bebe degiller. ama cocuklari dusundugu yok zerre kadar. daha birkac ay once 1 haftaligina geldi; bir pastaneye goturdu, garip bir durum ama bende mecburen gidiyorum. O da sinir oluyor bana laf sokuyor triplere giriyor.. ama gitmesem mesela cocuklarla ayni tabaktan tatli yiyecek.. cidden gozumun onunde ortaya tatli tabagi geldi, kizima yedirmeye calisiyor.. Bu adam besoguk. lugu gecirmis biri. Umursamadan bunu yapan bir rezil. madem hastalik ihtimalin avr dikkat etsene degilmj.. ben hemen mudahele etttim, onu da kirmadan ve caktirmadan. sinir oldu. simdi de yazin oldugu ulkeye cagiriyor, cocuklwrda sen de gelin yazi burada gecirin diyor... ve diyorki cocuklar bende kalir sen de otel parani simdiden bririktirsen iyi olur.. eger cocuklwri o ulkeye sokarsam asla geri gondermez turkiyeye, o yuzden reddettim. sen gel herzamanki gibi gor dedim... sinirden kopurdu, cocuklarin kane gunu yarin aramayacagini yazmis bana.. sadece sinirlerimi ziplatmaya calisiyor
Ha ha ha öncelikle bebe dedin yoksa sendemi ankaralisin :)) hemşehri değilizdir heralde evet o onun amacı bencede çocukları kendine çekmek böylece seni turkiyede yanliz bırakmak.. bel soğukluğuna gelince o yaptığı yanlış bisey ama madem yapmış kadının bel sogukkugu olduğunu o bilemezsin kadin soylemezse bur kac gün akinti olur ilaç iğne tamam geçiyor ama birdaha yapmazsa tabi.. çocukların yaşları var bu zamanlarda yurt dışına götürürse cocuklar kendi dönmek istemicektir zaten yurt dışı daha cazip gelir bak çocuklara sen beni dinle izin verme onun değil senin onlara ihtiyacın olacak ileride arkdsm.
ankarali degilim ama demekki genel kullaniliyor... onun rezil bir hayati var, simdi bile kan testi yapsan bircok hastalik cikabilir... ama buna ragmen umursamiyor, kendi tabagindaki tatlidan kizima yedirmeye calisti... beni sizce oldurmeye mi calisuyor? boykece cocuklari rahatca alabilecek... amaci bu mu? cunku yaptiklari direk sinirlendirmeye yonelim.. cocuklar umurunda mi o da mechul nasil bir baba , cocuklarinin ojul tatil gununde aramaz? gerci su tespitiniz dogru, mesela cocuklara kendi evi oldugunu iddia ettigi dubleks evden video gonderip kendini zengin gostermeye cabaladigi oluyor
Ya onun bütün garezi bence sen seni artık kendine rakip goruyor barismayi duzelmeyi düşünmek yerine anasini nasıl delirtirimin peşinde halbuki iyi adam olsa çocukların geleceklerini düşünse senin ayaklarının altını öpmesi lazım... burada sen ağırlığını koyacaksın çocuklarda küçük değil babasının ne mal olduğunu anlat bence yani bilsinler ona göre hareket etsinler yurtdisna giderlerse sende seve seve gitmek zorunda kalacaksın belkide adamin amacı bu
gittim, daha 3 sene once oradaydim... bana ailesinin de kendinin de davranisi b. k musum gibi.. Beni soyle ikna etti, cocuklar icin guzel gelecek var vs. diye. Once onun icin gitrigimi sandi, sevindi falan. ama sonra ben onu reddedince ve ayri ev tutmaya cabaladigimi horunce oyle hircinlastiki anlatamam, az kalsin bana tecavz ediyordu zor kurtuldum. Bosanmisiz neticede. Sonraki zamanda da bana cehennemi yasatyi bende , cocuklari topladim gekdim tuekiyeye.. beni rezil ettin herkese aileme cevreme diye dis biledI.
simdi de resmen acik ve net bana kin kusuyor, ben ölsem rahatyacak gibi... nasil canimi yakacak onun derdinde.. bu okadar belliki anlatamam
oradayken yani 3 sene once yaklasik, birgun kapiya dayandi. Cocuklar onun kendi annesindeydi. Ben de actim birsey soykeyecek sandim, bana saldirmaya kalkti.. ben de gucluymusum demekki kapidan itekleyerek disari attim. Bu olay aksam 8 de oldu. Ben cocuklari almak icin kapiyi actigimda kapida buz gibi karlarin uzerinde yatmis halde buldum. 2 saat yatmis alkolik
boyle bir tip kendisi... alkol desen var, kari kiz desen var, baska aliskanliklari da var.. var da var.. kacan kurtulur.. ama kafayi takmis öldürmeye cabaliyor
Valla anlattığın gibiyse senin işin zor gibi kız ne diyeceğimi bilemedim yanı kurtul desem nasıl kurtulcan
Ne yapiyon nasılsın var mı bir sıkıntı
hayir , yok... ben kendimi meditasyona vs verdim... kafami dinliyorjm... kizima medaj atmis, kizim cevap yazmamis...
Anladım meditasyon ise yarıyor mu peki inşallah ise yarar senin adına sevinirim
meditasyon ve dua, ibadet... yariyor...🥰 sinirlerim gayet yerinde
Valla doğru söylemek gerekirse dedim bu kız sınırını benden çıkarmaz inşallah kendi kendime:)) patlıcan birini arıyordur bana denk gelir dedim şimdi: ama sen dua et bak sevdim bu işi dualarım seninle :)
Meditasyon nasıl gidiyir hanım efendi :)))
Bi erkek isteyebilir ama adamsa istemez
sebebi ne? ben anlayamiyorum.. beni öldurunce eline ne gececek
Bilemem adam olmayanların psikolojisini