Kuzenim (amca kızım) beraber büyüdük diyebilirim.
İzmirde güzelyalı'da oturuyoruz onlar ise karşıda. Çok yakın degiliz uzakta değiliz.
en son 2022 ekimde görüştük.
Evli ve bir cocugu var bebek. Bizi devamlı arar hele annemle araları baya iyi kendi ailesi gibi görür bizi. Ailem benden ayırmadı hiç bir zaman.
Ama kendi arkadaşları ile görüşüyorda 1 bucuk senede hiç bir şekilde görüşmeye yanaşmadı. Her gün arıyor başına gelen kötü şeyleri sorunları vs anlatıyor annemde üzülüyor. Ama görüşme vs yok. Beni zaten aramaz.
Sizce bu küsme sebebi mi?
Haklısın. Eğer dertlerini anlatacak kadar yakınsanız görüşmesi vakit ayırması gerekirdi.
Alınganlık yapıyorsun.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ayrılık sebebi canım küs değil
peki sence haksız mıyım okuduysan eğer
benim kuznmde oleydi smdi hc konusmuyoruz görüşmüyorz sn haklisn bnce
Cin ayet sebebi
bence haklısın net