Beni benden iyi biliyor hayırsız dediğin biri var mı?

Abla iyi ki varsın 🥹
Beni benden iyi biliyor hayırsız dediğin biri var mı?

Abla iyi ki varsın 🥹
Ne güzel, ne mutlu size. Rabbim mutluluğunuzu daim etsin, daim kılsın inşallah. Benim ablam ya da abim yok, gıpta ediyorum ablası, abisi olan insanlara. Abla da bir bakıma anne demek, anne yarısı, keza kardeş de öyle, kardeş de evlat yarısı demek. İnsan yaşamadığı, tatmadığı duygulara hasret kalıyor aslında en çok. Rabbim sizi birbirinize bağışlasın. Suale de yanıt verecek olursam; annemin beni iyi tanıdığını düşünürdüm herkesten ziyade, hatta annemin beni benden de iyi tanıdığını düşünürdüm lakin annemin yapmadığı yorumu babam yapmıştı benimle alakalı, annem yanılmıştı, babam ise beni şaşırtmıştı, babam benimle alakalı yaptığı o analizle taa yüreğimin derinliğini görmüş ve bana da göstermiş lakin yine de kimsenin beni hakiki manada anladığını, bildiğini, tanıdığını ve gördüğünü düşünmüyorum, ben dahi kendimle yaşıyor oluşuma rağmen kendimi yanıltabiliyorum, kendimi tanısam da, nefis muhasebesi yapsam da kendimle henüz kendimi keşfedemedim.
Teşekkür ederim cümlemizi 🥹 Aslında öyle ya kim için beni tanıyor ya da onu tanıyorum desek de kimseyi gerçekten tanıyamayız. Bizi de en iyi tanıyan yanlızca Allah 🌿
Kesinlikle öyle, Yaradan kuluna şah damarından da yakındır. O, bize bizden de yakın 🌹
Ablam
Hayır kimse beni benim kadar bilemez. Hep bir karanlık tarafım vardır.
Teşekkürler
Ricalar
Cevap
11Cevap
Tek bir ablam var beni iyi tanıyan 😁 1 erkek kardeşim 4 abim 4 ablam var bir tanesi beni iyi anlar 😁
Beni ailemde kimse gerçek anlamda tanımaz. Rahmetli annem de dahil.
Allah rahmet eylesin, kızın büyüdükçe anlar inşAllah hem seni hem yüreğini. Çünkü bir annenin en büyük sırdaşı ve dostu kızı oluyor 🥹
İkinizi de çok seviyorum içimden geldi 🥺🧡
@Nâ-mūtenahį 🥹🫰 bende ikinizi çok seviyorum güzel yürekliler 🕊️
Ben de ikinizi çok seviyorum. ❤️❤️
Sanırım hepimiz ikimizi çok seviyoruz 🥺🥺🥺🙈
https://youtu.be/gtfhHju4HDQ?si=5FfK2L6oiRcIDyr0
Tefeyyülden nasibinize bu çıktı. Açıklamayı okuyun güzellerim.
Hayırlı geceler olsun.💗
Teşekkürler ablam, okuyacağım ve dinleyeceğim inşAllah. Hayırlı geceler 🌿
Annem. Babam tanıdığını düşünüyor çünkü onun aynısıyım.
Ailede hemen hemen aynı olduğun birinin oluşu 🤌
Dedem derdim ama demiyorum artık 😔
Allah rahmet eylesin
Amin teşekkür ederim ama yaşıyor
🙈 ben vefat etti sandım artık demiyorum deyince, pardon
Sorun yok, hassasiyetin için teşekkür ❤️🌱
Allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler nasip etsin, ben teşekkür ederim anlayışınız için 🌿
Amin ben teşekkür ederim bu zerafetiniz için🌱
Benden iyi tanıyan yok.
Herkes bilmesi gerektiği kadarını biliyor.
Abim. Zaten başka kimse yok.
En küçük ablam çok iyi tanır
Ablam ve en küçük kardeşim.
Annem 🖤
annelerin başımızın üstünde yeri var 🌿
Her zaman 🌸
Kız kardeşim 🥺
kardeşler can ya 🥹
Aynen öyle kuzummm🙈 ama çok uzakta özledim onu
bende ya kavuşuruz inşAllah yakında 🥹
Nerde senin ki 🥺 bizimki Kazakistan
Almanyada gelecek ama inşAllah 🥺
Gidebilirsem bende gitmeyi düşünüyorum o şu an gelemiyor çünkü 🥺
kim gidebilirse artık sende gidersen az bişi rusça öğrenirsin ya da kazakça 🥳
Bana her gün rusca öğretmeye çalışıyor zaten 😅😅 Kazakça konuşmuyor orada kimse maalesef ki çok isterdim ama
yaa üzdü konuşulmaması 🥺 kaybolmaya yüz tutmuş diller.. hepsini toplayıp öğrenmemiz yok muu eheheh ya çok şanslısın 🥹 o zaman sende poliglot olursun yakında 🥳
Yok be nerde😂
olur olur ben gördüm sende o potansiyelii hgjhk
Sen gördüysen tamamdır knk😂💜
Hehehej 🥳
Kız kardeşim
babamdır
Babam.
annem
Annem bilir
Annem
annem
anneler can🥹
Hiçkimse :))
🥺
🥹💔
❤️🩹 yaraları saralım yeniden kanamasın 🫂
Yine kanıyor 🥹
o zaman donduralım
Keşke...
Yoktur
Kimse beni tam olarak tanımıyor ailemden
Hiçkimse
Hiç kimse.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?