Ben yürürken insanlar kaldırımdan iniyor niye acaba?

Bir kişi değil baya dikkatimi çekti çarpmamak için mi yoksa o kadar alan mı kaplıyoruz ya o kadar kilolu değiliz bence ama tuhaf oldum wödmdmf
Güncellemeler
+1 yıl
mafya yürüyüşümü nasıl düzeltirim
Ben yürürken insanlar kaldırımdan iniyor niye acaba?
Cevapla